لیست کامل ارزهای دیجیتال + قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

لیست کامل ارزهای دیجیتال + قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

در این صفحه ما لیست کامل ارزهای دیجیتال را با قیمت هر ارز جمع آوری کردیم در زیر میتوانید هم قیمت به تومان را ببینید و هم قیمت هر ارز به تتر

قیمت ارز دیجیتال به تومان

لوگو ارز نام اختصار ارز ارز دیجیتال قیمت تغییرات امروز تغییرات این هفته

قیمت ارز دیجیتال به تتر

لوگو ارز نام اختصار ارز ارز دیجیتال قیمت تغییرات امروز تغییرات این هفته

لیست کامل ارز دیجیتال

ما در بالا سعی کردیم تا بیشتر ارز های معروف و کاربردی را برای شما لیست کنیم تا قیمت ها را هم به تومان و هم به تتر بتوانید ببینید و نمایه کلی ای از بازار ارز دیجیتال و لیست کامل ارزهای دیجیتال داشته باشید.
تهیه لیستی کامل ارزهای دیجیتال در یک صفحه که برای دسترسی سریع شما عزیزان آماده کرده ایم میتواند طول این صفحه را به شدت زیاد کند و از حالت راحت بودن خارج شود.
ما در حال حاضر بیش از ۶۰۰۰ توکن و کوین داریم که میتوانید برای دسترسی به اطلاعات آن ها از وب سایت کوین مارکت کپ استفاده کنید. در این وبسایت اطلاعات کاملی حتی از کوچکترین کوین های ساخته شده وجود دارد مثل جدول قیمت٬ وایت پیپر٬ ارزش کوین و… .
اگر بخواهیم به طور خلاصه در مورد وایت پیپر به شما بگوییم باید بگم وایت پیپر در واقع داکیومنت اصلی پروژه(کوین یا توکن) میباشد مثل اینکه چگونه نوشته شده است از چه نوع بلاکچینی استفاده میکند و علت این که این کوین ایجاد شده چی میباشد همه و همه در وایت پیپر کوین در دسترس عموم قرار گرفته است.
توجه داشته باشید که از این همه ارز موجود در دنیا همه ی آن ها ارزش سرمایه گذاری و ریسک ندارند. خیلی از این پروژه ها اسکم بوده یا پشتوانه قوی ای ندارند و ممکن است در آن ها کلاهبرداری نیز شود پس هنگام سرمایه گذاری خیلی مراقب باشید تا در دام کلاهبرداران نیافتید. حتی بسیاری از این توکن ها و ارز ها بر پایه رمز ارز های پایه مثل اتریوم ایجاد شده اند در نتیجه از نظر قیمتی نیز بسیار وابسته به این کوین ها هستند.
از موارد دیگری که جای دارد تا به آن اشاره کنیم این است که توجه داشته باشید که همه ی ارز های موجود در صرافی ها پشتیبانی نمیشوند برای مثال ممکن است بایننس فقط ۳۰۰۰ تا از این ارز ها را پشتیبانی کند پس توجه داشته باشید که قبل از تصمیم به خرید و سرمایه گذاری روی یک ارز از اینکه صرافی های معتبر این ارز را پشتیبانی میکنند مطمئن شوید زیرا همین امر به خودی خود به اعتبار آن ارز میافزاید.
همینطور برای رصد کردن بهتر ارز های مورد نظرتون ما توصیه میکنیم تا از واچ لیست تریدر پرو استفاده کنید. برای این منظور کافیست تا در پنل تریدر پرو ثبت نام کنید و بعد به پایین صفحه بروید تا به واچ لیست برسید و بعد از اضافه کردن ارز مورد نظر همیشه در صفحه اصلی پرتال به آن دسترسی دارید همچنین میتوانید با فعال سازی تلگرام در پرتال واچ لیست را در تلگرام خود هر ۵ دقیقه یکبار دریافت کنید٬ با این قابلیت همیشه و در همه جا به لیست انتخابی خود دسترسی دارید.
اگر بخواهیم کوین ها و توکن ها را به صورت کلی تقسیم بندی کنیم شامل دو دسته متمرکز و غیر متمرکز میشوند.
باز کردن تعریف هر کدام از این دو دسته در این مقاله نمیگنجد ولی به طور خلاصه اگر بخواهیم بگوییم ارز متمرکز شامل نظارتی از ارگان٬ دولت یا هر شخص ثالثی میباشد و ارز غیر متمرکز هیچگونه نظارتی روی آن از طرف شخص یا ارگان دیگری روی آن نیست و بزرگی و کل مسائل شبکه روی دوش افراد درون شبکه میباشد.
در لیست کامل ارزهای دیجیتال مشخص نیست که کدام ارز متمرکز و کدام ارز غیر متمرکز می باشد و برای این کار لازم است تا وایت پیپر ارز را بخوانید یا مشخصات ارز را در سایت مرجع بررسی کنید.

لیست کامل ارزهای دیجیتال به همراه قیمت

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

یکی دیگر از مزایای لیست کامل ارزهای دیجیتال تهیه شده برای شما این است که قیمت ها به صورت لحظه ای می باشد. حالا این به چه معناست و چه مزایایی دارد؟
وقتی میگوییم قیمت لحظه ای ارز دیجیتال به این معناست که قیمت ها به صورت خودکار در لحظه بروزرسانی میشوند و نیاز نیست شما هر بار صفحه را بارگزاری کنید. از همین رو شما نیز در لحظه آپدیت هستید.
حتی وقتی از واچ لیست یا پورتفولیو پرتال تریدر پرو استفاده میکنید شما هر ۵ دقیقه در تلگرام قیمت های جدید را دارید و میتوانید در لحظه تصمیم بگیرید که آیا میخواهید تغییری در معاملاتتان انجام دهید یا خیر. این به شما کمک میکند تا در شرایط حساس بتوانید سریعاً تغییر جهت بدهید و در نوسانات بازار امروز این امر میتواند به شما کمک زیادی بکند.
همینطور به زودی میتوانید ارز های پر طرفدار را علاوه بر نمودار و قیمت لحظه ای آن ها تحلیل تکنیکال آن را مشاهده کنید. ابن قابلیت به زودی به سیگنال پلازا اضافه خواهد شد. برای این که از اضافه شدن آن مطلع شوید کافیست تا در پرتال ثبت نام کنید و یا در کانال تلگرام ما جوین شوید.

تفاوت نوسانات قیمت ارز متمرکز و ارز غیر متمرکز

یکی از سوالاتی که معمولاً برای شما پیش می آید این است که آیا ارز متمرکز و غیر متمرکز تفاوت زیادی در نوسان قیمت دارند؟ در جواب این سوال باید به شما بگوییم که معمولاً این تفاوت قابل لمس هست البته به ارز مورد نظر و پشتوانه آن نیز مرتبط است برای مثال ارزی مثل ارز تتر پشتوانه آن دلار هست یعنی به ازای هر تتر یک دلار پشتوانه آن میباشد از این رو نوسان این ارز پایه بسیار کم بوده و تقریباً ارزش آن برابر با یک دلار میباشد ولی ارز های دیگر مثل دوج کوین و شیبا و … به اینصورت نیست و ممکن است در یک روز نوسان بسیار زیادی داشته باشد.
در مورد ارز تتر جا داره اضافه کنیم از این ارز بیشتر برای جفت ارز معاملاتی استفاده میشود تا ارزی برای سرمایه گذاری زیرا حاشیه امن بسیار بالایی دارد و میتوانیم بدون استرس حتی از این ارز به عنوان دلار استفاده کنیم. البته ارز های دیگه مثل بیت کوین٬ اتریوم٬ بایننس کوین و … که همگی ارز های پایه هستند نیز استفاده میشود ولی استفاده از تتر به علت نوسان کم در مدتی که نمی خواهید معامله باز داشته باشید مناسب تر هست و در بین تریدر ها نیز طرفدار بیشتری دارد.
البته ارز های متمرکز دیگری نیز وجود دارد که آن ها نوسانات بیشتری نسبت به تتر و … دارند مثل ارز ریپل البته اگر بخواهیم همین ارز را با سایر ارز های غیر متمرکز مقایسه کنیم باز به این نتیجه که نوسانات کمتری دارند میرسیم زیرا در این ارز ها سعی میشود تا قیمت تا حد امکان کنترل شده تر جا به جا شوند.

قیمت ارز دیجیتال در صرافی های مختلف

قیمت یک ارز دیجیتال در چند صرافی
قیمت یک ارز دیجیتال در چند صرافی

سوال: آیا قیمت یک ارز در صرافی های مختلف متفاوت است؟ برای این سوال باید بگیم بله مقدار خیلی کمی در بعضی ارز ها و در بعضی مواقع متفاوت است و کمی زمان میبرد تا نرخ برابر شود.
حالا سوال دیگری که به وجود می آید این است که این تفاوت خوب است یا بد؟ اول از همه اینکه باید بگوییم این تفاوت زیاد نیست و معمولاً در بیشتر مواقع زیر ۰.۵ درصد میباشد و برای بعضی ها خوب و برای بعضی ها بد است.
اگر بخواهیم یک مثال بزنیم برای کسی که در یک صرافی فقط معامله میکند اگر این نرخ پایین تر از بازار های دیگر باشد در واقع ضرر کمی رو متحمل میشود ولی عده ای از این موقعیت استفاده میکنند و با خرید از یک بازار و فروش در بازار دیگر از همین مابالتفاوت سودی دریافت میکنند که به این کار آربیتراژ نیز گفته میشود. که بزودی در مطلبی دیگر به طور کامل آن را توضیح خواهیم داد.
آربیتراژ فقط مختص بازار ارز های دیجیتال و تفاوت قیمت ارز های دیجیتال نیست و در بازار های فیزیکی نیز نمونه هایی دیده میشود برای مثال فرض کنید قیمت یک کیف ممکن است در بازار بزرگ به یک قیمت باشد و در پاساژی در شمال تهران قیمتی دیگر و شخصی را در نظر بگیرید که این کیف را از آن جا بخرد و در جای دیگر مثل همان پاساژی در شمال تهران بفروشد و سود بگیرد.
در آربیتراژ کردن باید حواسمان به نرخ کارمزد هر صرافی نیز باشد تا متضرر نشویم در جا به جایی بین این صرافی ها در مثال بازار فیزیکی نیز این صدق میکند در نظر بگیرید که برای تحویل کیف نیاز باشد تا آن را با پیک دریافت کنید و هزینه پیک( حمل و نقل ) اگر از سود ما قرار باشد بیشتر شود در واقع ما ضرر میکنیم.

قیمت ارز دیجیتال در صرافی های ایرانی

یکی از مشکلاتی که در بعضی از صرافی های ایرانی دیده میشود نرخ بالای کارمزد میباشد زیرا هر صرافی ارز دیجیتال برای تبدیل باید هر ریال را به دلار و هر دلار را در شبکه به ارز دیجیتال مورد نظر تبدیل کند برای همین معمولاً کارمزد های بالایی میگیرند و در بعضی مواقع خرید ارز و نگهداری پیش آن ها به صرفه نیست.
برای خرید و فروش اگر سعی کنید از واسط یا شخص غیر تجاری تتر تهیه کنید و آن را در صرافی های معتبر دریافت کنید و بعد آن را تبدیل به ارزی دیگر کنید احتمالاً بتوانید با نرخ پایین تری سرمایه خود را وارد بازار ارز دیجیتال بکنید.
از طرفی بعضی از صرافی ها مالیات نیز به ناچار دریافت میکنند که همین امر سبب میشود تا شما هزینه بیشتری در تبدیل سرمایه به ارز دیجیتال بپردازید و خب در کل یکی از راه های افزایش سود پایین آوردن هزینه ها است و نباید این کارمزد ها و مالیات ها را دست کم گرفت بخصوص در سرمایه هایی که مقدار آن زیاد نیست.
بعد از این مواردی که به آن ها پرداختیم سوالی که به وجود میاید این است که آیا برای ورود و تهیه و نگهداری ارز دیجیتال از صرافی ایرانی استفاده کنیم یا نه؟ ببینید برای پاسخ به این سوال نکات زیادی باید بررسی شود برای مصال اینکه شما قرار است ارزی را هولد کنید یا ترید کوتاه مدت انجام دهید؟ سرمایه شما چقدر است؟ چقدر بودجه برای تهیه وی پی اس دارید؟ آیا به اشخاص غیر تجاری ای که خرید و فروش ارز دیجیتال میکنند دسترسی دارید؟
بعد از بررسی تمام این موارد میتوانید تصمیم بگیرید که با صرافی ایرانی کار کنید یا خارجی.
البته نکته دیگری که باید به یاد داشته باشید امنیت صرافی ایرانی است زیرا در فعالیت کردن با صرافی های خارجی با مواردی مثل تحریم نیز سر و کار دارید که در واقع ریسکی هست که باید ببینید توانایی مدیریت این ریسک را دارید یا خیر البته این را نیز در نظر بگیرید که امکان دور زدن تحریم نیز تا حدی وجود دارد.
در کل اگر بخواهیم این سوال را جواب دهیم همه چیز بستگی به شرایط شما دارد و اینکه تا چه حد در مقابل شرایط میتوانید تغییر کنید. این نکته را نیز در نظر بگیرید اگر خواستید با صرافی ایرانی کار کنید لطفاً صرافی مطمئنی را انتخاب کنید. با یک سرچ در گوگل میتوانید مواردی را ببینید که کلاهبرداری کردند و عده ای سرمایه خودشان را از دست دادند.

عوامل موثر در تغییر قیمت ارز دیجیتال

همانطور که میدانید عوامل زیادی در قیمت ارزهای دیجیتال تاثیرگذار هستند که در این بخش با چند تا از آن ها آشنا میشویم.

هدف از این آشنایی شناخت آن ها و استفاده از این عوامل در جهت بهبود تحلیل هایمان می باشد.

مهمترین عوامل تغییر قیمت ارز دیجیتال
مهمترین عوامل تغییر قیمت ارز دیجیتال

مواردی که میتوانید قیمت یک ارز را تغییر دهد بسیار زیاد است ولی مهمترین آن ها در وحله اول عرضه و تقاضاست حالا چرا؟ چون بازار ارز دیجیتال بر پایه سختی و بزرگی شبکه هست حالا چه زمانی شبکه بزرگتر میشه؟ زمانی که افراد بیشتری وارد شبکه شوند و زمانی که افراد زیادی وارد شبکه بشوند تقاضا برای ارز دیجیتال بالا میرود و در نتیجه قیمت ارز دیجیتال نیز بالا میرود.
عرضه و تقاضا به طور کلی مهمترین فاکتور هر بازاری است و فقط مختص بازار و قیمت ارز دیجیتال نیست و باید حواسمان به این عرضه و تقاضا باشد.
فاکتور بعدی که بسیار مهم است دنبال کردن اخبار ارز دیجیتال میباشد زیرا مسائل مختلف و اخبار مثبت یا منفی در مورد یک ارز میتواند در قیمت ارز دیجیتال تاثیر گذار باشد حالا چرا برای مثال اخباری که در جهت تجهیز شدن برخی از فرودگاه ها به خودپرداز ارز دیجیتال منتشر شد را در نظر بگیریم این اخبار مثبت در واقع چون در جهت بالاتر بردن شناخت عموم روی ارز دیجیتال و وسوسه کردن مردم به استفاده از این ارز میشود باعث بالا رفتن تقاضا ارز دیجیتال میشود و تاثیر بسیار مثبتی در قیمت ارز دیجیتال داشت.
پس هر مسأله ای که بتواند در جهت بهبود یا حتی به ضرر ارز های دیجیتال عمل کند میتواند در بالا یا پایین رفتن ارز دیجیتال کمک کند و در بازار تاثیر گذار باشد و ما باید به آن ها توجه کنیم.
و اما نکته بسیار مهم بعدی نهنگ ها هستند نهنگ ها درواقع همان سرمایه داران عظیم در ارز دیجیتال هستند. نهنگ ها یکی از مهمترین فاکتور های تاثیرگذار در قیمت ارز های دیجیتال هستند. حالا سوالی که هست این است که چرا نهنگ ها میتوانند تاثیر زیادی در بازار ارز دیجیتال بگذارند؟ زیرا آن ها سهم عظیم و بیشتری نسبت به سایر افراد درون شبکه دارند و میتوانند با فروش یا خرید یک ارز در عرضه و تقاضا ارز دیجیتال خلل ایجاد کنند و باعث بالا رفتن یا پایین آمدن قیمت ارز دیجیتال شوند.
به هیچ عنوان نهنگ ها را دست کم نگیرید و حتما اگر در بازار ارز دیجیتال فعال هستید توصیه میکنیم تا نقل و انتقالات نهنگ ها را نیز بررسی کنید.
چجوری میتوانیم نقل و انتقالات نهنگ ها را بررسی کنیم؟ خیلی ساده کافیه در پنل تریدر پرو عضو شوید٬ عضویت در این پنل و استفاده از امکانات این پنل رایگان بوده و در صفحه داشبرد پایین صفحه در پنجره هشدار نهنگ میتوانید این نقل و انتقالات را رصد کنید.

لیست کامل ارزهای دیجیتال را از چه سایت هایی بررسی کنم؟

کامل ترین لیست ارز دیجیتال را از کجا پیدا کنیم؟

لیست کامل ارزهای دیجیتال را میتوانید در سایت کوین مارکت کپ ببینید. تقریباً هر ارزی که از مراحل ابتدایی عبور کند و تست ها را انجام دهد در این وب سایت لیست میشود تا در دسترس عموم قرار بگیرد.
البته در این وب سایت امکان خرید و فروش وجود ندارد و باید از پلتفرم های دیگر برای خرید و نگهداری استفاده کنید.
نکته دیگری که مد نظر داشته باشید صرافی مرجع کاملی برای تمام کوین ها و توکن ها نیست زیرا هر صرافی فقط تعدادی از کوین های مطرح را اجازه میدهد تا نگهداری کنید.
البته وبسایت های دیگری نیز وجود دارد که بتوانید به عنوان مرجع به آن ها مراجعه کنید مثل تریدینگ ویو که حتی در این پلتفرم میتوانید قیمت های مختلف یک ارز در صرافی های مختلف را ببینید. همیجنین به چارت و دیگر اطلاعات یک ارز نیز دسترسی خواهید داشت.
ما نیز در این صفحه سعی کرده ایم لیست کامل ارزهای دیجیتال را برای شما فراهم کنیم تا همیشه به لیست قیمت ارز دیجیتال دسترسی داشته باشید.

نوسان قیمت ارز دیجیتال چقدر است؟ چرا این نوسانات امتیاز مثبتی در سرمایه گذاری ارز دیجیتال محسوب میشود؟

ارز های دیجیتال به نوسان بالای آن معروف هست همینطور که در لیست کامل ارزهای دیجیتال مشاهده میکنید هیچ محدودیتی در نوسان قیمت ارز دیجیتال دیده نمیشود و در یک روز حتی ممکن است قیمت یک ارز تا چند هزار درصد تغییر کند.
این تغییر بدون محدودیت هم میتواند خوب باشد هم میتواند بد باشد زیرا سرمایه گذاری در این بازار ریسک بسیار بالایی دارد ولی همانطور که میدانید تا ریسک نکنید تغییری هم اتفاق نمیافتد.
همین ریسک بالا و نوسان بدون محدودیت قیمت ارز دیجیتال میتواند زندگی هر شخصی را از این رو به آن رو کند حتی ممکن است در یک شب میلیونر شوید (البته اگر قبل از آن میلیاردر باشید) البته در نظر داشته باشید که این احتمالات خیلی هم قوی نیستند :)) ولی در هر صورت امکانش هست.
اگر از قدرت ریسک بالایی برخوردار باشید این بازار مالی یکی از بهترین بازار هایی است که میتوانید در آن سرمایه گذاری کنید به خصوص اگر بلند مدت باشد.
حتماً این سوال برای شما به وجود آمده که این بازار بیشتر به قمار شبیه است ولی باید به شما بگوییم اصلاً اینطور نیست و قابل مقایسه نیستند. بازار ارز های دیجیتال یک بازار مالی بر اساس پایه عرضه و تقاضاست این بازار را با قمارخانه اشتباه نگیرید.

اگر قیمت ارز دیجیتال رو به صعود بود موقعیت مناسبی برای خرید است؟

حتماً برای شما هم پیش اومده در هنگام رصد قیمت یک ارز دیجیتال ببینید رو به صعود شدید هست و وسوسه شید تا آن ارز را بخرید اما در نظر داشته باشید ما فقط زمانی توصیه میکنیم که آن ارز را بخرید که خود شما دانش فنی تحلیل ارز دیجیتال را داشته باشید و اگر این دانش را ندارید احتمالاً درگیر FOMO شده اید.
فومو یا به فارسی( ترس از جا ماندن) تله ای است که شما از بالا رفتن قیمت میترسید تا جا بمانید و میخواید سریعاً وارد بازار شوید. در این مواقع بیشتر دیده شده افراد متضرر میشوند و باید خیلی مراقب این دام باشید.
کلمه FOMO مخفف شده عبارت Fear of missing out میباشد و حتما در معمالاتتان مراقب این امر باشید زیرا وقتی به سراغ شما می آید احتمالاً متوجه نشوید که درگیر ترس از جا ماندن شده اید.
سعی کنید همیشه در معاملاتتان آرامشتان را حفظ کنید و با صبر و حوصله اول تحلیل انجام دهید و بعد با اطمینان و اعتماد به نفس معاملات خود را باز کنید.
اگر به یاد داشته باشید مثال های زیادی از فومو را دیده اید٬ زمانی که بورس رو به صعود شدید بود و به ناگهان ریزش کرد چه افرادی که سرمایه های کلان خود را در این ریزش از دست دادند. اگر شما هم به این امر دچار شوید دیر یا زود احتمالاً سرمایه خود را از دست میدهید و با طمع امکانش هست بعد از این که سرمایه خودتان را از دست میدهید اشتباهات دیگری نیز انجام دهید که جبران آن ها کمی سخت باشد.
یا یک مثال دیگر عده زیادی که خانه و ماشین خود را فروختند تا تبدیل به دلار کنند و بعد از ریزش قیمت دلار افراد زیادی دچار مشکل شدند حتی تعدادی از افراد دچار مشکلات روحی و جسمی شدید شدند.

سخن پایانی

ما در این صفحه تلاش کرده ایم تا لیست کامل ارزهای دیجیتال را برای شما فراهم کنیم تا بتوانید در هر لحظه به قیمت لحظه ای ارز دیجیتال دسترسی داشته باشید همچنین در ابزار تریدر پرو همواره در تلاشیم تا کاربردی ترین ابزار های کمکی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید لیستی از ارز های مورد نظر خود را طبق سلیقه خودتان انتخاب کنید تا همیشه در دسترستان باشد.
در هنگام خرید و فروش ارز دیجیتال اصلاً عجله نکنید و سعی کنید با صبر و حوصله اول ارز دیجیتال مورد نظر را تحلیل کنید و بعد نسبت به خرید یا فروش اقدام کنید.
در هنگام صعود شدید سعی کنید درگیر ترس از جا ماندن نشوید و با آگاهی به بازار در صورت صلاحدید وارد معامله شوید.
از منابع معتبر انگلیسی نیز غافل نشوید و حتماً این سایت ها را نیز بررسی کنید در صورتی که مایل بودید ما مهمترین ابزار این سایت ها را در پنل تریدر پرو جمع آوری کرده ایم و به صورت رایگان در دسترس شما عزیزان میباشد و میتوانید با ثبت نام در پنل به تمامی این ابزار ها دسترسی داشته باشید.
قیمت ارز دیجیتال در صرافی های مختلف ممکن است متفاوت باشد پس از آربیتراژ نیز غافل نشوید که در طول ماه میتواند سود خوبی داشته باشد اگر از روش صحیح اینکار را انجام دهید.

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه ، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
لیست علاقه مندی ها 0