وبلاگ

تحلیل فاندامنتال شیبا و قیمت لحظه ای شیبا اینو

شیبا اینو
دسته‌بندی نشده معرفی

تحلیل فاندامنتال شیبا و قیمت لحظه ای شیبا اینو

ارز دیجیتال شیبا اینو٬ ارزی که سر و صدای بسیار زیادی را از بدو ورود بهبازار تا به امروز به پا کرده است. در این مقاله قصد داریم تا این ارز را بیشتربررسی کنیم و تحلیل فاندامنتال شیبا را با هم بیشتر بررسی کنیم تا ببینیم اینارز ارزش سرمایه گذاری دارد یا خیر.

برای تحلیل فاندامنتال شیبا میتوانید از ابزار تحلیل فاندامنتال استفاده کنید کهدر مقاله قبل آن را توضیح داده ایم و برای آشنایی بیشتر با این ابزار ها رویابزار تحلیل فاندامنتال کلیک کنید.

در بازار های مالی ارز دیجیتال که بیش از شش هزار ارز دیجیتال و هزارانمارکت وجود دارد قبلاً هم به آن اشاره کردیم همه این ارز ها و توکن ها ارزشسرمایه گذاری ندارند و باید با تحلیل ارز های مختلف متوجه شویم که روی کدامارز سرمایه گذاری کنیم.

معرفی ارز دیجیتال شیبا اینو

ارز دیجیتال شیبا یک توکن شت کوین میباشد و اگر نمیدانید شت کوین چیستپیشنهاد میکنم اول مقاله شت کوین چیست؟ را بخوانید. نماد ارز دیجیتال شیباSHIB میباشد و نام کامل این توکن شیبا اینو SHIBA INU میباشد.

شیبا اینو در اول به دنبال حل مشکل خاصی نبود اما بعد ها با تغییراتی اعلامکرد کهبه دنبال راه اندازی صرافی غیر متمرکز میباشد.

این ارز دیجیتال بر بستر اتریوم ایجاد شد و در سال ۲۰۲۰ معرفی شد و لوگواین ارز برگرفته از سگ معروف ژاپنی است.

آینده ارز دیجیتال شیبا اینو

از نظر آنچه که مشخص است در کاربرد این ارز دیجیتال و چرایی ایجاد آن اینارز یک شت کوین است که به نظر ارزش سرمایه گذاری ندارد و از آنجا که مشکل خاصی را حل نمیکند و خود ساخت صرافی غیر متمرکز نیز از آن جا کهتا کنون چندین مورد ساخته شده است هنوز مشخص نیست که واقعا مسئلهمطرح شده مشکل خاصی است یا خیر و با این علت ها نشان دهنده از ایناست که این ارز ارزش سرمایه گذاری نداشته است.

اما نکته ای که وجود دارد که به تازگی ارز شیبا فعالیت های خود را در حوزهمتاورس گسترش داده است و در این پلتفرم نیز شروع به گسترش فعالیت هایخود کرده است که این امر میتواند نتیجه بسیار مثبتی داشته باشد و این ارز رابه دسته ارز های ارزشمند منتقل کند.

وایت پیپر ارز دیجیتال شیبا اینو

وایت پیپر و جزییات این ارز در سایت کوین مارکت کپ موجود میباشد و میتوانیدبا مراجعه به این سایت مشخصات این ارز را ببینید. ولی برای مشاهده و دانلودوایت پیپر این ارز میتوانید روی دکمه زیر کلیک کنید.

برای مشاهده جزییات کامل تر در مورد این توکن بهتر است به سایت کوینمارکت کپ مراجعه کنید تا بتوانید همه اطلاعات لازم را در مورد این ارز بدستآورید و تحلیل فاندامنتال شیبا را نیز به صورت کامل انجام دهید.

تحلیل فاندامنتال شیبا

برای تحلیل فاندامنتال شیبا باید چند مورد را بررسی کنید. در مرحله اول بایدوایت پیپر این توکن بررسی شود تا چرایی این توکن برای شما مشخص شود وبعد در مرحله بعد باید پروژه های انجام شده و پروژه های باز این توکن بررسیشود و این نشان میدهد که این ارز چقدر میتواند در بازار های مالی و دنیا مهمباشد.

بعد از بررسی پروژه های ارز دیجیتال شیبا نوبت به بررسی و پیگیری اخبار هایپیرامون این ارز میشود که برای اینکار نیز میتوانید از ابزار ارز دیجیتال تریدرپرو استفاده کنید که یک ابزار تحلیل فاندامنتال شیبا میباشد و میتوانید آخرینخبر ها را از این ابزار پیگیری کنید.

برای محکم کاری نیز باید وال آلرت یا هشدار نهنگ را در نقل و انتقالات بررسیکنیم که این قابلیت نیز در ابزار تحلیل ارز دیجیتال تریدر پرو نیز موجود است وبه صورت کاملاً رایگان میتوانید از آن استفاده کنید.

برای تحلیل اخبار فارسی برای این ارز علاوه بر پرتال تریدر پرو میتوانید بهوبسایت ارز دیجیتال مراجهه کنید و برای اخبار انگلیسی نیز علاوه بر تریدر پرومیتوانید به وبسایت های تریدینگ ویو و کوین مارکت کپ مراجعه کنید همچنینمنابع دیگری برای اخبار ارز دیجیتال وجود دارد که میتوانید به مقاله معرفی ۵وبسایت اخبار ارز دیجیتال مراجعه کنید.

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال شیبا در کنار تحلیل فاندامنتال شیبا

لیست قیمت لجظه ای ارز دیجیتال شیبا اینو را میتوانید در لیست زیر ببینید. اینلیست قیمت از مارکت های مختلف تهیه شده که میتوانید در لیست زیر مشاهدهکنید. همچنین برای مشاهده لیست کامل ارزهای دیجیتال نیز میتوانید به این صفحه مراجعه کنید.

همانطور که مشاهده میکنید در حال حاضر ارزش این ارز بسیار پایین میباشد وکمتر از حتی یک سنت میباشد و این ارز نیز در مارکت های مختلف قیمتمتفاوتی دارد که با استفاده از آربیتراژ نیز میتوانید سود مناسبی بدست آورید.

جدای از تحلیل فاندامنتال شیبا این ارز دیجیتال تا کنون چندین بار سود هایانفجاری داده است و پامپ شده است و نظر سرمایه داران را به خود جلب کردهاست. اما برای سرمایه گذاری در این ارز باید بسیار مراقب بود.

با توجه به تحلیل فاندامنتال شیبا روی این ارز سرمایه گذاری بکنیم یا نه؟

تا قبل از پروژه زمین های مجازی در متاورس اگر میخواستیم به این سوال پاسخدهیم میگفتیم سرمایه گذاری در این پروژه گزینه مناسبی نیست ولی در موردپروژه آخر این ارز دیجیتال یک مقدار شرایط را برای این ارز تغییر داده است ومیتواند نتیجه بسیار خوبی را برای آینده این ارز دیجیتال داشته باشد.

به طور کلی نمیتوان با قطعیت گفت که روی این ارز سرمایه گذاری کنید یا خیرولی میتوان بعد از بررسی های اولیه یک درصد کمی از سرمایه را به این ارزاختصاص دهیم.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم تمام اطلاعات مورد نیاز شما برای تحلیل فاندامنتالشیبا در اختیار شما قرار دهیم تا به کل پروسه واقف باشید و در نهایت اگربخواهید راحت تر تحلیل فاندامنتال شیبا را انجام دهید توصیه میکنیم از تریدرپرو استفاده کنید.

در مورد سرمایه گذاری روی این ارز سعی کنید با مدیریت سرمایه اینکار راانجام دهید تا سرمایه خود را به خطر نیاندازید.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه ، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
لیست علاقه مندی ها 0