وبلاگ

سایت های فاندامنتال ارز دیجیتال + معرفی ۴ وبسایت تحلیل فاندامنتال

6BE4DEA1-B3B2-473F-8ED0-1A88909D0EC3
دسته‌بندی نشده معرفی

سایت های فاندامنتال ارز دیجیتال + معرفی ۴ وبسایت تحلیل فاندامنتال

همه ما از اهمیت و تأثیر بسیار زیاد تحلیل فاندامنتال با خبر هستیم و قبلاً هم درمقالات قبلی به آن اشاره کرده بودیم که تحلیل تکنیکال به تنهایی کافی نیست. برای تحلیل هر چه تمام تر و بهتر فاندامنتال میتوانیم از سایت های فاندامنتال ارزدیجیتال بهره مند شویم و از آن ها استفاده کنیم. زیرا بدون کمک وبسایت هایخبری دسته اول و هشدار دهنده این کار بسیار دشوار میباشد و نمیتوان به راحتیاینکار ها را کرد.

برخی از این سایت ها ابزار هایی برای تحلیل فاندامنتال میباشند که در هنگاماستفاده از آن ها باید نکات امنیتی ای را نیز رعایت کنیم و از همین رو پیشنهادمیکنیم که به مقاله نکات امنیتی در استفاده از ابزار تحلیل و ترید ارز دیجیتال مراجعه کنید. موارد امنیتی معمولاً از دید کاربران ساده تلقی میشود و با در نظرنگرفتن آن ها مشکلات زیادی بوجود میاید.

تحلیل فاندامنتال چیست؟

همانطور که میدانید یا شاید هم نمیدانید اصولاً تحلیل های بازار به دو صورت تحلیل فاندامنتال و تحلیل تکنیکال میباشد و تریدر ها عموماً هر دو تحلیل را برای معاملات انجام میدهند و کمتر پیش میاید که صرفاً یک مسیر را رو به جلو طیکنند.

مهمترین مسئله در مورد تحلیل فاندامنتال دنبال کردن اخبار مهم در بازار های مالی ارز دیجیتال میباشد که تحلیل گران در این زمینه به صورت دائم باید بروزباشند.

موارد دیگری نیز در زمینه تحلیل فاندامنتال وجود دارد که سایت های فاندامنتال ارزدیجیتال برخی از این اطلاعات را در اختیار شما قرار میدهند برای مثال دنبال کردن کوین های ترند میتواند سیگنال های خوبی از بازار به ما بدهد. موارد دیگری همچون بررسی نقل و انتقالات نهنگ ها نیز کمک بسیار زیادی به ما برای تحلیل بازار و احساسات و عرضه و تقاضا میکند.

تحلیل فاندامنتال چیست؟
تحلیل فاندامنتال چیست؟

معرفی ۴ سایت فاندامنتال ارز دیجیتال

سایت های مختلفی و متنوعی چه به زبان فارسی و چه انگلیسی برای فاندامنتالارز دیجیتال وجود دارد که میتوان از آن ها بهره مند شد. اما ما در این مقاله ۴ تااز بهترین و کاربردی ترین سایت ها را برای شما جمع آوری کرده ایم تا آن ها رابه شما معرفی کنیم.

خب نوبت به معرفی سایت های فاندامنتال ارز دیجیتال رسیده بریم به سراغ سایتاول که حتی در مقالات قبل نیز چندین بار معرفی شده و میتوانید از این سایتمحبوب و پرکاربرد استفاده کنید:

سایت کوین مارکت کپ

این سایت که معرف حضورتان هست و هرچه از مزیت های این سایت بگیم کم گفتیم. میتوانید به راحتی و به صورت کاملاً رایگان اخبار پیرامون هر ارز و یا حتیکوین های ترند را در این سایت مشاهده کنید.


 
سایت تریدینگ ویو

این سایت نیز شهرت زیادی در بین معامله گران دارد البته بیشتر این محبوبیت بهعلت چارت کامل و پوشش حداکثری ارز های موجود در بازار به همراه ابزار هایتحلیل تکنیکال اتوماتیک آن است و ناگفته نماند که اخبار دسته اولی نیز در اینوبسایت پوشش داده میشود که میتوانید از آن ها نیز بهره مند شوید.

سایت کوین تلگراف

این وبسایت نیز به صورت گسترده و کامل در حوزه ارز های دیجیتال و اخبارپیرامون بازار فعالیت میکند و از ویژگی های برجسته آن میتوانیم به سیستم هایمرتب سازی پیشرفته اخبار و دسته بندی کوین ها بر اساس کاربرد اشاره کنیم.

سایت کوین گلس

این سایت نیز ارايه کاملی از اخبار و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال دارد ومیتوانیم به صورت کاملاً رایگان از آن استفاده کنیم.

نکته ای که در مورد این سایت ها وجود دارد هیچ وقت یک منبع را بررسی نکنید وهمیشه سعی کنید دو یا سه سایت را حداقل بررسی و دنبال کنید تا اخبار و نکتهای از قلم نیافتد. در بالاتر اشاره کردیم که بررسی نقل و انتقالات نهنگ ها نیز مهماست و باید دنبال کنیم ولی سایت های بالا هیچ کدام نقل و انتقالات نهنگ ها رانشان نمیدهند در ادامه ابزاری را به شما معرفی خواهیم کرد که علاوه بر اخبارسایت های مختلف و کوین های ترند٬ نقل و انتقالات نهنگ ها را نیز میتوانید دنبالکنید.

یک ابزار جامع به جای سایت های فاندامنتال ارز دیجیتال

در این قسمت یک ابزار جامع و کامل را به شما معرفی خواهیم کرد که ویژگی هایمثبت زیادی دارد که کار را برای شما خیلی راحت تر خواهد کرد.

با استفاده از این ابزار میتوانید در لحظه اخبار چندین سایت انگلیسی و فارسی بههمراه کانال های تلگرام خبری را بررسی کنید و حتی در کنار اخبار کوین هایترند بازار و هشدار نهنگ و ده ها ابزار دیگر را به طور همزمان داشته باشید.

اسم این ابزار کاربردی تریدر پرو میباشد و توسط تیم طراحی و توسعه سیگنال پلازا ساخته و آماده شده است و استفاده از آن کاملاً رایگان میباشد. کافیست تاروی دکمه زیر کلیک کنید و ثبت نام کنید.

همچنین برای مشاهده کامل امکانات این ابزار فوق العاده میتوانید با کلیک بر رویصفحه تریدر پرو آن ها را مشاهده کنید.

سخن پایانی سایت های فاندامنتال ارز دیجیتال

به طور کلی فعالیت در بازار های مالی ارز دیجیتال بدون داشتن دانش فنی و بدوناستفاده از ابزار های کمکی برای تحلیل بازار کار دشوار و نادرستی است. تماماین سایت ها و ابزار ها برای کمک به تحلیلگران و معامله گران ایجاد شده اند و به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته اند تا بتوانند به این پروسه و این افرادکمک کنند.

پیشنهاد ما استفاده از ابزار تحلیل ارز دیجیتال میباشد که ابزار تریدر پرو یکنمونه به نسبت کامل و کاربردی در این زمینه میباشد که تمام امکانات آن رایگانمیباشد و میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

اگر سایت یا ابزار دیگری را میشناسید که از آن استفاده میکنید و کاربردی استدر قسمت نظرات همین مطلب برای ما بنویسید تا سایر افرادی که این مقاله رامیخوانند نیز از آن ها استفاده کنند.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه ، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
لیست علاقه مندی ها 0