وبلاگ

ترید آزمایشی در بایننس + صفر تا صد اکانت آزمایشی بایننس

ترید آزمایشی در بایننس
آموزش معرفی

ترید آزمایشی در بایننس + صفر تا صد اکانت آزمایشی بایننس

اولین قدم بعد از آموزش دیدن در حوزه ارزهای دیجیتال نوبت به آزمایش کردن دانش و تخصصی است که فرا گرفته ایم که اینکار را می توانیم با ابزار های ترید آزمایشی انجام دهیم.

یکی از این ابزار های که امکان ترید آزمایشی را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد٬ ابزار ترید آزمایشی تریدر پرو میباشد که میتوانید بعد از ثبت نام در پرتال به صورت کاملاً رایگان از آن استفاده کنید. یکی دیگر از این ابزار ها٬ ترید آزمایشی بایننس میباشد که در این مقاله به معرفی این ابزار و بررسی دقیق مزایا و معایب و تفاوت های آن با تریدر پرو و نحوه ثبت نام در آن میپردازیم. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا با این ابزار کاربردی آشنا شویم.

 

چرا ترید آزمایشی در بایننس را استفاده کنیم؟

 

بایننس بزرگترین مارکت در حوزه ارز های دیجیتال میباشد. این صرافی خدمات زیادی را در این حوزه به کاربران ارائه میدهد و البته استفاده از آن مشکلات مختلفی را همواره همراه داشته است. این صرافی ارز دیجیتال بیشتر از پنج هزار ارز را پشتیبانی میکند و همین پوشش گسترده در ارزهای دیجیتال و کارمزد پایین آن باعث محبوبیت این صرافی در بین تحلیلگران و فعالان این حوزه شده است.

همچنین وجود شبکه بایننس چین و مارکت کپ زیاد آن چون افراد زیادی از این صرافی استفاده میکنند گزینه بسیار مناسبی برای آزمایش و به چالش کشیدن دانش فنیمان میباشد. مطمئن باشید استفاده از ترید آزمایشی بزرگترین صرافی ارز دیجیتال علت نمیخواهد بلکه استفاده نکردن از آن علت میخواهد.

ترید آزمایشی در بایننس
ترید آزمایشی در بایننس

 

تفاوت ترید آزمایشی در بایننس و ترید آزمایشی در تریدر پرو

 

تا الان دو ابزار بسیار کاربردی و کامل برای ترید آزمایشی در سیگنال پلازا معرفی شده اند اما این دو چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟ و از کدام استفاده کنیم بهتر است؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم این دو ابزار تا حدی شبیه هستند اما در جزییات تفاوت هایی دارند که همان ها به شما کمک میکنند تا بتوانید راحت تر انتخاب کنید که از کدام استفاده کنید.

اگر در مورد ترید آزمایشی تریدر پرو خوانده باشید این ابزار نیز تمام ارز های بایننس را پشتیبانی میکند و ترید های شما را بر اساس قیمت های موجود در این مارکت بررسی میکند ولی نکته ای که در تفاوت اصلی این دو وجود دارد رابط کاربری استفاده از این ابزار ها است. در واقع رابط کاربری ترید آزمایشی در بایننس به شدت نزدیک و شبیه مارکت واقعی خود بایننس میباشد اما رابط کاربری تریدر پرو متفاوت است. نکته مثبت در مورد تریدر پرو این است که در ترید آزمایشی راحت تر میتوانید تارگت ها و استاپ لاس را تنظیم کنید.

یکی دیگر از قابلیت های خاص تریدر پرو وجود هشدار دهنده تلگرام تریدر پرو میباشد که میتوانید جزییات ترید های خود را به صورت هر پنج دقیقه یکبار در تلگرام دریافت کنید و با اینکار نیاز نیست به صورت دائم در پرتال آنلاین باشید تا ترید های خود را رصد کنید.

 

معایب ترید آزمایشی در بایننس

 

هر ابزاری در نهایت یکسری معایب و مزایا دارد و حتی ترید آزمایشی در بایننس نیز از این مسئله مستثنی نیست و آن نیز معایب خود را دارد.

یکی از بزرگترین معایبی که صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان دارد این است که به علت سرویس ندادن این ابزار به ایرانیان برای استفاده از امانات آن نیاز به قند شکن ( وی-پی-ان) دارید و این مسئله دسترسی به این ابزار را برای ما دشوار میکند.

به تازگی این صرافی احراز هویت را برای تمامی کاربران اجباری کرده و استفاده از این مارکت برای ایرانیان با چالش های بیشتری نیز همراه شده است.

ترید آزمایشی در بایننس
ترید آزمایشی در بایننس

 

نحوه ایجاد حساب آزمایشی در بایننس برای ترید تستی

 

برای عضویت در ابزار ترید آزمایشی در بایننس میتوانید مراحل زیر را به ترتیب انجام بدید و بعد از عضویت به صورت رایگان از این قابلیت استفاده کنید.

برای شروع روی عضویت ترید آزمایشی در بایننس کلیک کنید و بعد از کلیک مطابق عکس پایین روی Register کلیک کنید:

ترید آزمایشی در بایننس
ترید آزمایشی در بایننس

 

بعد از کلیک فرم اطلاعات را کامل کنید و بعد از ثبت کردن اطلاعات صد هزار ( ۱۰۰٬۰۰۰ ) تتر در اختیار شما قرار میگیرد که میتوانید معاملات خود را شروع کنید و بعد از تحلیل معاملات را باز کنید و تحلیل های خود را آزمایش کنید و برای مارکت حقیقی آماده شوید. اگر در طول پروسه به مشکلی برخورد کردید میتوانید در قسمت نظرات بپرسید تا همکاران ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهند و راهنمایی های لازم را در حد توان به شما بدهیم.

 

ترید آزمایشی در بایننس مناسب چه افرادی نیست؟

 

ترید آزمایشی در بایننس برای ایرانیان معمولاً گزینه مناسبی نیست به خصوص الان که نسخه جایگزینی وجود دارد که میتوانند از آن با امکانات بیشتری استفاده کنند و بدون دردسر معاملات تستی خود را آزمایش کنند.

حتی در مواردی که با عبور از مشکلات محدود کننده ای که بایننس برای ایرانیان قرار داده است اگر میهواهید از امکاناتی مثل دریافت جزییات ترید های تستی در تلگرام مطلع شوید و یا حتی در هنگام برخورد با تارگت ها در معاملات در تلگرام با خبر شوید پیشنهاد ما استفاده از تریدر پرو میباشد ولی اگر میخواهید با محیط مارکت واقعی بیشتر آشنا شوید میتوانید از ترید آزمایشی بایننس استفاده کنید.

 

سخن پایانی ترید آزمایشی در بایننس

 

به طور کلی همانطور که در بالاتر اشاره کردیم هر دو ابزار ترید تستی مزایای خود را دارند و بسته به قابلیت های آن ها میتوانید از آن ها استفاده کنید. اگر به تازگی آموزش تحلیل ارز دیجیتال دیده اید و میخواهید دانش کسب شده خود را بسنجید پیشنهاد میکنیم از ترید آزمایشی استفاده کنید تا با خیال راحت تری بتوانید در مارکت حقیقی اقدام به معامله کنیدو با اینکار ریسک ضرر خود را کاهش دهید.

از طرفی اگر میخواهید اقدام به خرید سیگنال های ارز دیجیتال بکنید جدا از اینکه توصیه میکنیم اینکار را نکنید میتوانید سیگنال های نمونه آن ها را با این ابزار ها تست کنید و ببینید که سیگنال آن ها چقدر مفید است و میتواند تارگت ها را تاچ کند.

اگر از این ابزار ها استفاده کرده اید نظرتان را در زیر این پست با ما در میان بگذارید تا سایر افراد نیز از نظرات شما استفاده کنند.​

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه ، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
لیست علاقه مندی ها 0