وبلاگ

رمز ارز دیجیتال slp

رمز ارز دیجیتال slp
معرفی نکات امنیتی

رمز ارز دیجیتال slp

فروش ارز دیجیتال
فروش ارز دیجیتال

چهار نکته امنیتی در فروش ارز دیجیتال شما

در دهه گذشته، ارز دیجیتال به یک معدن طلا تبدیل شده است.برای ایجاد ثروت برای سرمایه گذاران، معامله گران و حتی کلاهبرداران رمزارز. در ادامه به چهار نکته امنیتی در فروش ارزدیجیتال خواهیم پرداخت.

کلاهبرداری های کریپتو به عنوان یکی از راه های مهم برای ازدست دادن کریپتو ادامه یافت. کمیسیون تجارت فدرال در اواسط سال گذشته بیشترین ضرر را از طریق کلاهبرداری های رمزنگاری گزارش کرده است.

ارزش زیان کریپتو 82 میلیون دلار بود که ده برابر بیشتر از گزارش قبلی بود. با رسیدن کلاهبرداری های رمزنگاری به بالاترین حدخود، زمان آن رسیده است که سرمایه گذاران و معامله گران ارزهای دیجیتال بدانند با چه چیزی روبرو هستند.

در اینجا چهار نکته امنیتی در فروش ارز دیجیتال که از طریق آنها کلاهبرداری های رایج رمزنگاری صورت می گیرد آورده شده است که احتمالاً با آنها روبرو شده اید.

#1. وب سایت های جعلی

یکی از اصلی ترین راه هایی هستند که کلاهبرداران سعی میکنند از رمز ارز شما استفاده کنند. آنها یک وب سایت ساختگی راه اندازی می کنند که بسیار شبیه به وب سایت های قانونی است. نام تجاری، دامنه، تقریباً هر چیزی که وب سایت های قانونی دارند.

در بیشتر موارد، نام های دامنه از حروفی مشابه اعداد در دامنه های واقعی استفاده می کنند و بالعکس. به عنوان مثال، به جایحرف i با l یا عدد 1.

کلاهبرداری
کلاهبرداری
#2. کلاهبرداری از طریق ایمیل

در سال 2020، کاربران ایمیل در نهایت به 4 میلیارد کاربر درسراسر جهان رسیدند. با این تعداد تخمین زده می شود بیش ازنیمی از جمعیت جهان است. بنابراین این یکی از راه‌های مهم برای کلاهبرداران برای دسترسی به قربانیان احتمالی است.

کلاهبرداران، درست مانند وب سایت ها، ایمیل های متقلب قانع کننده ای ایجاد می کنند. ایمیل ها بسیار شبیه به ایمیل های اصلی هستند. برای اینکه گرفتار این کلاهبرداری ها نشوید،همیشه برای تایید مشروعیت آنها قدمی فراتر بردارید. خب چگونه این کار را انجام دهید؟ به دنبال هر چیز مشکوکی در مورد ایمیل بگردید یا مستقیماً برای پرس و جو با یک سازمان قانونی تماس بگیرید.

#3. کلاهبرداری در رسانه های اجتماعی

با پیوستن بسیاری از کاربران به رسانه های اجتماعی هر ساله،این پلتفرم ها به بهشتی برای کلاهبرداری های رمزنگاری تبدیل شده اند. اگر به متن یا پستی در شبکه های اجتماعی برخوردکردید، درگیر آن نشوید. هر توییت یا متنی که شما را ملزم به ارسال رمزنگاری کند، کلاهبرداری بزرگی در انتظار شماست.

آنها همچنین ممکن است از افراد مشهور مورد علاقه شما یانزدیکترین دوست رسانه های اجتماعی شما باشند. این حساب‌ها ممکن است ربات‌های جعل یا جعل هویتی باشند.

#4. برنامه های رمزنگاری جعلی

اغلب کلاهبرداران برنامه های رمزنگاری جعلی ایجاد می کنند. برنامه‌های کریپتو به شما قول می‌دهند که با استفاده از آن‌ها سودهای دیوانه‌ کننده‌ای از رمزنگاری به دست می آورید. برخی ازاین برنامه ها را در فروشگاه گوگل پلی و حتی اپل استور خواهید یافت.

اگر با این برنامه ها برخورد کردید، آنها را مستقیماً به ذینفعان ضروری گزارش دهید. همچنین، قبل از اینکه با اشتیاق یک برنامه را در هر فروشگاهی دانلود کنید، وقت بگذارید و نظرات را با دقت بخوانید.

علاوه بر موارد گفته شده نکات امنیتی بسیاری است که باید به هنگام فروش ارز دیجیتال آنها را در نظر بگیرید.

و همیشه ارز دیجیتال خود را در یک کیف پول سرد ذخیره کنید. دربیشتر موارد، این کیف پول ها به شکل یک درایو USB هستند.

اما چرا کیف پول های سرد تا این حد امن هستند؟ برخلاف کیف پول های داغ، کیف پول های سرد رمزارزها را کاملاً آفلاین ذخیرهمی کنند و کمتر مستعد حملات سایبری هستند. هنگام انتخاب کیف پول سرد خود، یک کیف پول رمزگذاری شده را انتخاب کنید. برای مثال آنها رمز ارز دیجیتال slp را حتی امن تر نگه می دارند.

ارز دیجیتال slp
ارز دیجیتال slp

رمز ارز دیجیتال slp چیست؟

( Smooth Love Potion (SLP) ) رمز ارز دیجیتال slp یک توکن بازی استاندارد ERC-20 است که در بازی NFT AxieInfinity، دنیای بازی ‌های مجازی حیوانات خانگی محبوب با الهام از پوکمون که برای بازی در تلفن‌ های اندروید، آیفون ورایانه‌های شخصی موجود است، استفاده می‌شود. در AxieInfinity، بازیکنان برای حیوانات خانگی مجازی خود پادشاهی های مجازی می سازند.

Axie Infinity و رمز ارز دیجیتال slp توسط مدیر عامل فعلیTrung Nguyen در سال 2018 تأسیس شدند. بسیاری ازفناوری بلاک چین بر خدمات مالی متمرکز شده است. در پاسخ،Axie Infinity به عنوان یک پلت فرم بازی سرگرم کننده و آموزشی برای تشویق پذیرش فناوری بلاک چین و NFT فراتر از خدمات صرفاً مالی ایجاد شد.

در حالی که اکوسیستم Axie Infinity از توکن های دیگری (بهعنوان مثال توکن حاکمیتی AXS) تشکیل شده است، رمز ارز دیجیتال slp رمز اصلی مورد استفاده برای کسب درآمد است. حداکثر عرضه بدون پوشش توکن های SLP وجود دارد. نام اصلیآن Small Love Potion بود و به Smooth Love Potion تغییرنام داد.

ارز دیجیتال slp
ارز دیجیتال slp

ویژگی های کلیدی رمز ارز دیجیتال slp چیست وچگونه کار می کند؟

Axie Infinity توکن بازی SLP را مستقیماً به بازیکنان نمی‌فروشد. در عوض، SLP را می توان از طریق حالت های مختلف گیم پلی به دست آورد. منبع اصلی جوایز SLP، Arena Battlesاست که در آن بازیکنان با بازیکنان دیگر (PvP) برای بردن SLPرقابت می کنند. رمز ارز دیجیتال slp همچنین می تواند از طریق تکمیل کوئست های روزانه به دست آید. با این حال، قبل از کسب رمز ارز دیجیتال slp از این طریق، بازیکن باید Axies خود رابدست آورد، که می تواند از طریق بازار هم انجام شود.

تمام دارایی‌ ها و داده ‌های داخل بازی توسط اشخاص ثالث قابل دسترسی است، که به توسعه‌ دهندگان اجازه می‌دهد تا ابزارها وتجربیاتی را برای تقویت بیشتر متاورز Axie Infinity بسازند.

Axie Infinity یک بازی Play-to-Earn است، بنابراین با انجام بازی و کسب رمز ارز دیجیتال slp، به بازیکنان یک راه ساده وتعاملی برای کسب درآمد جانبی و تعامل با DeFi به روشی سرگرم کننده ارائه می شود. در کشورهای در حال توسعه، به ویژه کشورهای دارای ارزهای فیات ناپایدار، مانند فیلیپین، بسیارمحبوب شده است.

ارز دیجیتال slp
ارز دیجیتال slp

از ارز slp (Smooth Love Potion) برای چه مواردی می توان استفاده کرد؟

SLP را می توان در Axie Infinity Universe برای پرورش حیوانات خانگی دیجیتال جدید یا Axies استفاده کرد. برای جلوگیری از تورم بیش از حد، Axies را می توان تا 7 بار پرورش داد که هر بار نیاز به افزایش مقدار SLP دارد. قیمت پرورش یکAxie همچنین به نژاد خاصی که بازیکن می‌خواهد پرورش دهد بستگی دارد، بسته به تعداد نژادهای Axies از قبل موجود.

اگر والدین تعداد نژاد بالایی داشته باشند، SLP بیشتری برای تولید مثل مورد نیاز است. پس از پرورش یک Axie، توکن های ارز دیجیتال slp مورد استفاده سوزانده می شوند. همه Axies به عنوان NFT طراحی شده اند به این معنی که آنها اشیاء دیجیتال منحصر به فرد و اصلی هستند. حیوانات خانگی ( Axies سپس می توانند در بازار Axie Infinity به عنوان NFT به سایربازیکنان فروخته شوند.)

ارز دیجیتال slp را می توان در صرافی های رمزنگاری خرید،فروخت و معامله کرد. کسب ارز دیجیتال slp از طریق بازی میتواند زمان قابل توجهی را طی کند، به این معنی که پرورش Axiesنیز زمان می برد.

خرید ارز دیجیتال slp در صرافی ها به بازیکنان ابزاری برای غلبه بر این موضوع و پیشروی در بازی ارائه می دهد.

از کجا می توان SLP خرید؟

ارز دیجیتال slp برای خرید از CEX و DEX در دسترس است. SLP یک توکن بازی محبوب است و به همین دلیل، در بسیاری ازصرافی‌های پیشرو از جمله Binance و Gate.io در دسترس است. قیمت ارز دیجیتال slp بسته به بورس و علاقه فعلی بازارمتفاوت خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر قیمت لطفا به نمودار های سیگنال مراجعه کنید.

ارز دیجیتال slp
ارز دیجیتال slp

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه ، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
لیست علاقه مندی ها 0