وبلاگ

کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری لجر

4D3EE97B-102A-450F-A96B-AB63F91CC6D6
معرفی

کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری لجر

کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری لجر
کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری لجر


همان طور که در مقاله انواع کیف پول های ارز دیجیتال به بررسی و معرفیانواع کیف پول ها از جمله کیف پول های سخت افزاری پرداختیم و دانستیم که کیف پول سخت افزاری, کیف پول هایی است که یک دستگاه فیزیکی در صورت نیاز به انتقال یا برداشت به اینترنت متصل شده و با ورود رمز یا پین شخصیتعیین شده میتوانید عملیات انتقال را انجام دهید.
این نوع کیف پول ها به لحاظ امنیتی بهترین کیف پول جهت نگهداری سرمایه ودارایی میباشد و در نتیجه امکان هک شدن اطلاعات تقریباً صفر می شودمیتوان گفت هیچ کیف پولی بهتر از کیف پول سختافزاری نیست که اکنون به بررسی کیف پول سخت افزاری لجر از مدل نانو اس میپردازیم.
لجر نانو اس (Ledger Nano S) یکی از محبوب ترین و توصیه شده ترین کیف‌ های ارز دیجیتال موجود در بازار است و با این حال، ذکر این نکته مهم است که شما برای ذخیره سازی بیت کوین های خود در واقع باید کیف پول Ledger راخریداری کنید.
شرکت لجر از سال ۲۰۱۴ شروع به ساخت سخت افزار امنیتی برای بیت کوین کرد و تا این لحظه موفق به کسب سرمایه ۸۵ میلیون دلاری از سرمایه گذاران سراسر جهان شده است و بزرگ‌ ترین رشد سرمایه این شرکت مربوط به ژانویه ۲۰۱۸ و به مبلغ ۷۵ میلیون دلار بود و با توجه به ادعای وب سایت Ledger،آنها تاکنون موفق به فروش بیش از ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ دستگاه لجر به مشتریان خود در بیش از ۱۶۵ کشور مختلف شده اند.


کیف پول لجر چیست؟


اکثر مردم ارزهای رمزنگاری شده خود را در کیف پول نرم افزاری ذخیره میکنند که میتواند از طریق لپ تاپ یا دستگاه همراه دانلود شود و این کیف هامزایای زیادی دارند، از جمله اینکه برای ارسال ارز به شخص دیگر بسیار راحتهستند و همچنین رایگان هستند.

با این حال، آنها گاهی اوقات در معرض هک شدن قرار دارند و این به این دلیل است که یک هکر قادر به نصب بدافزار بر روی دستگاه و آلوده کردن رایانه کاربربه وسیله کی لاگر است که به وی امکان می دهد کلیدهای خصوصی کیف پول شما و ارزهای دیجیتال ذخیره شده در آنها را بدزدد.

این تفاوت کیف پول های سخت افزاری مانند لجر Nano S است. به جای اینکه کلیدهای خصوصی و ارزهای رمزپایه شما روی یک پلتفرم نرم افزاری نگهداریشوند، آنها بر روی یک دستگاه سخت افزاری فیزیکی نگهداری میشوند! این همچنین بدان معنی است که ارزهای شما همیشه بصورت آفلاین نگه داشته میشوند و دسترسی از راه دور را برای دیگران غیرممکن میکند و اگر یک هکربخواهد ارزهای رمزنگاری شده در کیف پول لجر شما را بدزدد، نه تنها بایددستگاه را بدزدد، بلکه به پین مخفی شما نیز احتیاج دارد و یرنامه مدیریتLedger Live بر روی کامپیوتر تان نصب کنید تا بتوانید دستگاه را راه اندازی نمایید.

قیمت , طراحی و محتویات لجر نانو اس

قیمت کیف پول Ledger Nano S در حدود ۹۸ دلار است و آن را به ارزانترین گزینه دارای صفحه نمایش نسبت به سایر رقبا تبدیل کرده است و صفحهنمایش موجود در Nano S نشان می دهد که مانند سایر کیفپول هایسختافزاری، حتی می توان از آن بر روی کامپیوترهای آلوده به بدافزار نیزبدون مشکل استفاده کرد.
لجر نانو اس در بسته ارسالی بعلاوه خود دستگاه شامل ۱.کابل Micro USB
۲.یک بند برای استفاده از دستگاه به عنوان گردنبند ۳.یک حلقه جاسوئیچی ویک بند کوچک ۴.یک برگه برای بازنویسی کلمات بازیابی

طراحی و محتویات لجر نانو اس
طراحی و محتویات لجر نانو اس




ارزهای پشتیبانی شده توسط لجر

اکنون بیش از ۱۵۰۰ ارز دیجیتال مختلف برای خرید و فروش در دسترس است که هر روز تعداد بیشتری به آن اضافه میشود و متأسفانه، هیچ کیف پولی دردنیا وجود ندارد که بتواند همه آنها را ذخیره کند و برخی از کیف پولها فقط میتوانند یک ارز خاص را ذخیره کنند.

کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری لجر
کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری لجر

خوشبختانه، این کیف پول یک کیف پول چند ارزی است، به این معنی که شمامیتوانید ارزهای مختلف را ذخیره کنید و کیف پول لجر میتواند ۲۶ ارز و بیشاز ۱۵۰۰ توکن را پشتیبانی کند و این موضوع شامل ارزهای واضحی مانند بیتکوین، اتریوم، لیت کوین وبیت کوین کش و همچنین ارزهای کمتر مشهور مانندUbiq، Hcash و Stratis است! همچنین میتوانید Ledger Nano S خود رابه کیف پولهایی مانند MEW و NEON پیوند دهید، بنابراین میتوانید تمامتوکن های Ethereum و NEO را نیز روی لجر خود ذخیره کنید.

تیم Ledger Nano S دائماً در تلاشند تا به لیست ارزهای رمزپایه پشتیبانیشده خود اضافه کنند و IOTA یکی از بزرگترین ارزهای بعدی است که قراراست در آن لیست گنجانده شود.


امنیت

این کیف پول دارای ۲ دکمه فیزیکی برای افرایش امنیت تعبیه شده است که درواقع برای تایید پرداخت هایی که از طریق این کیف پول انجام میشود باید هر دوکلید را همزمان فشار دهید و این موضوع سبب میشود تا هیچ هکری نتوانددستگاه شما را هک کرده و پرداخت یک تراکنش را تایید کند و کیف پول لجر نانواس در حین فرایند نصب، کاربر را ملزم به تعیین یک پین کد میکند. این رمز ازدزدیده شدن بیت کوینها در صورت گم شدن دستگاه جلوگیری میکند. بنابراینفردی که کیف پول شما را پیدا میکند، نمیتواند بیت کوینهای موجود در لجرشما را به آدرس دیگری ارسال کند زیرا از رمز ۴ رقمی شما اطلاعی ندارد و درصورت ۳ بار حدس اشتباه، کیف پول تمام اطلاعات خود را پاک خواهد کرد.


مزایا و معایب لجر نانو اس

کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری لجر
کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری لجر


مزایا
۱.امنیت بسیار بالا ۲.حفاظت در مقابل آسیب فیزیکی ۳.پشتیبانی از بیش از۱۵۰۰ ارز و توکن ۴.قابلیت بازگردانی ۵.راحتی در استفاده ۶.سازگاری بالا۷.نمایشگر دیجیتالی
معایب
۱. کیفیت پایین صفحه نمایشگر ۲.ظرفیت محدود اپلیکیشن ها ۳.متن باز نبودن




چگونهتنظیمات کیف پول لجر را انجام دهیم؟


۱.ابتدا باید Ledger Nano S را به پورت USB دستگاه خود وارد کنید.
۲.اکنون باید پیکربندی به عنوان دستگاه جدیدرا در صفحه کیف پول لجر خودمشاهده کنید. با فشار دادن دکمه سمت راست، بلهرا انتخاب میکنید.
۳.با این کار درایورهای مورد نیاز روی دستگاه شما نصب می شوند.
۴.اکنون از شما خواسته میشود که یک رمز عبور انتخاب کنید. برای شروعروند، همزمان دکمه های چپ و راست را فشار دهید.
۵.می توانید هر ترکیبی از اعداد را به عنوان رمز عبور انتخاب کنید، به شرطآنکه بین ۴ تا ۸ رقم باشد. با این حال، حدس زدن ترکیب هایی مانند ۱، ۲، ۳،۴یا ۹، ۹، ۹، ۹کار سادهای نیست. همچنین، هر زمان که می خواهید ازکیف پول Ledger  استفاده کنید، باید این شماره پین را وارد کنید، بنابراین آنرا فراموش نکنید!
۶.هنگامی که شماره پین را وارد کردید، از شما خواسته میشود که دوباره آن راوارد کنید. این کار برای اطمینان از این است که اشتباهی مرتکب نشدهاید.
۷.به محض اینکه شماره پین خود را تأیید کردید، کیف پول Ledger به شمامیگوید که عبارت بازیابی نسخه پشتیبان را وارد کنید.
۸.بسیار مهم است که شما عبارت بازیابی ۲۴ کلمهای را بنویسید و سپس آن رادر جایی امن نگه دارید. این میتواند آخرین چیزی باشد که بین شما از دستدادن وجوه شما قرار دارد. به یاد داشته باشید، اگر شماره پین خود را فراموشکنید یا دستگاه خود را به سرقت ببرید، عبارت عبور به شما امکان دسترسی بهارزهایتان را میدهد.
۹.هر یک از ۲۴ کلمه به صورت جداگانه بر روی صفحه نمایش داده میشود. پس از آن، دستگاه با درخواست از شما برای ورود دوباره برخی از کلمات، شمارا آزمایش میکند.
۱۰.پس از تنظیمات بازیابی رمز عبور، کیف پول Ledger آماده استفاده خواهدبود.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه ، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
لیست علاقه مندی ها 0