وبلاگ

ابزار تحلیل تکنیکال دوج کوین + قیمت لحظه ای دوج کوین

12
معرفی

ابزار تحلیل تکنیکال دوج کوین + قیمت لحظه ای دوج کوین

در این مقاله به تحلیل و بررسی دوج کوین میپردازیم و نگاهی به تحلیل تکنیکال لحظه ای دوج کوین خواهیم داشت و همچنین ابزار تحلیل تکنیکال دوج کوین را به شما معرفی خواهیم کرد.

این ارز تاکنون توانسته در مجامع بین المللی جنجال زیادر برپا کند و بسیاری از مردم به آینده آن امیدوار هستند.

در مقاله قبلی به معرفی چند ابزار معروف تحلیل تکنیکال پرداختیم به همین جهت ابزاری را برای این ارز نیز معرفی خواهیم کرد پس در ادامه مقاله همراه ما باشید.

 

دوج کوین چیست؟

دوج کوین یک ارز دیجیتال است که در اول صرفا به علت شوخی ساخته شد ولی تا کنون رشد بسیار زیادی داشته است و افراد زیاد و مشهوری از جمله ایلان ماسک از آن حمایت میکنند.

از آن جا که این ارز تا کنون سود بسیار زیادی به سرمایه گذاران داده است عده خیلی زیادی از این ارز استقبال کرده اند و عده دیگری نیز به علت تفکر و هدفی که پشت این ارز است از آن استقبال میکنند.

به طور کلی دوج کوین ارز به نسبت خوبی برای سرمایه گذاری و ترید هست و میتواند آینده خوبی داشته باشد ولی در این بازار بسیار درمورد دوج کوین باید مراقب باشید زیرا احساسات عمومی در صعود یا نزول این ارز به شدت تأثیر گذار است.

 

آیا دوج کوین یک شت کوین است؟

 

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله دوج کوین در دسته شت کوین ها جا میگیرد. نماد این ارز DOGE میباشد و کد های آن نمونه برداری شده از کد های ارز دیجیتال لاکی کوین میباشد و آن نیز خود بر پایه لایت کوین میباشد.

دوج کوین محدودیتی از نظر تعداد قابل ماین (مانند بیت کوین که ۲۱ میلیون است) ندارد و نامحدود میباشد ولی با آزاد شدن یک بلاک در هنگام ماینینگ جایزه آن به صورت تصادفی در اختیار ماینر ها قرار میگیرد.

نام و لوگوی این ارز بسیار جالب و بامزه است و کاربرد های زیادی در حمایت مالی٬ خیریه و پرداخت های کوچک دارد و کارمزد انتقال آن در شبکه بسیار پایین میباشد و همین حمایت افراد مشهور تا کنون توانسته حمایت خوبی برای این توکن داشته باشد. همینطور بسیاری از افراد آن را ارز فقرا میدانند.

 

نگاهی به تحلیل تکنیکال با ابزار تحلیل تکنیکال دوج کوین

 

ابزار های مختلفی برای تحلیل تکنیکال یک ارز وجود دارد. ما برای تحلیل تکنیکال ارز های مختلف پنل رایگان تریدر پرو را به شما پیشنهاد میکنیم. با این ابزار فوق العاده میتوانید همزمان هم به تحلیل تکنیکال بپردازید و هم به تحلیل فاندامنتال و در کنار این دو از سایر ابزار ها استفاده کنید و از آن ها لذت ببرید. برای ثبت نام کلیک کنید.

در اینجا برای شما از ابزار تحلیل تکنیکال تریدینگ ویو کمک گرفته ایم که در پایین برای شما قرار داده ایم و میتوانید از توصیه آن استفاده کنید که الان زمان خرید دوج کوین است یا فروش آن:


البته در نظر داشته باشید که تحلیل فاندامنتال نیز برای این ارز بسیار پر اهمیت است زیرا با موج هایی که ایلان ماسک و سایر افراد مشهور ایجاد میکنند نیز روی این ارز بسیار تأثیر گذار است. به همین علت از دنبال کردن توییت های ایلان ماسک در مورد دوج کوین و اخبار پیرامون این ارز غافل نشوید و حتماً قبل از خرید یا فروش آن ها را بررسی نمایید.

 

قیمت لحظه ای دوج کوین

 

در این قسمت نیز میتوانید قیمت لحظه ای ارز دوج کوین ( DOGE ) را در مارکت های مختلفی مثل بایننس یا کوکوین٬ کوین اکس و غیره ببینید:


در زمانی که این مقاله را مینویسیم زمزمه های خرید توییتر توسط ایلان ماسک میباشد و همین امر باعث رشد بسیار زیاد این ارز در ۲۴ ساعت گذشته شده تصور کنید در نهایی شدن این خرید چه تغییر و تحولاتی در دوج کوین بوجود خواهد آمد. این در صورتی است که سایر ارز ها در روز گذشته عموماً صعود زیادی نداشته اند یا حتی نزولی بوده اند.

همچنین اگر نیاز به نمودار شمعی بزرگتر دارید میتوانید از پرتال تریدر پرو استفاده کنید در این پرتال به تمام ارز های دیجیتال و نمودار آن ها دسترسی خواهید داشت. تریدر پرو یک ابزار تحلیل تکنیکال دوج کوین و سایر ارز ها میباشد که استفاده از آن برای همه رایگان میباشد.

 

چجوری میتوانیم دوج کوین بخریم؟

 

برای خرید دوج کوین راه های مختلفی وجود دارد که بسته به شرایط شما متفاوت میباشد. اگر از صرافی ارز دیجیتال برای نگهداری و تبدیل و خرید و فروش ارز ها استفاده میکنید میتوانید به صورت مستقیم از شخص یا صرافی های ایرانی که ارز های مختلف را به صورت مستفیم میفروشند تهیه کنید و برای دریافت آن ها آدرس کیف پول خود در صرافی مقصد خود را ارائه دهید.

حتی میتوانید برای نگهداری از کیف پول دیجیتالی استفاده کنید و در هنگام خرید آدرس کیف پول خود را ارائه دهید. در نظر داشته باشید که اگر با صرافی ارز دیجیتال کار میکنید حتماً نیاز نیست به صورت مستقیم اقدام به خرید دوج کوین کنید بلکه میتوانید اول بیت کوین یا تتر بخرید و بعد از دریافت آن در صرافی آن را به دوج کوین تغییر دهید. بیشتر صرافی ها جفت ارز های DOGEUSDT و DOGEBTC را پشتیبانی میکنند.

 

جدا از ابزار تحلیل تکنیکال دوج کوین تاثیرات ایلان ماسک روی دوج کوین

در بالاتر اشاراتی به ابزار تحلیل تکنیکال دوج کوین داشتیم ولی همینطور گفتیم که علاوه بر تحلیل تکنیکال دوج کوین باید تحلیل فامدامنتال این ارز را در نظر داشته باشید زیرا احساسات مردم در این ارز بشدت تأثیر گذار است.

توییت هایی که ایلان ماسک در توییتر خود میگذارد بشدت روی این ارز اثر میگذارد و موجب پامپ یا دامپ این ارز میشود. همینطور علاوه بر توییت ها فعالیت های او نیز روی این ارز بشدت تأثیر میگذارد. تا کنون ایلان ماسک توییت های مختلفی در مورد این ارز دیجیتال نوشته است چندین بار باعث افزایشقیمت دوج کوین و چندین بار باعث ریزش قیمت این ارز شده است پس فراموش نکنید که در حداقلترین حالت توییت ها و فعالیت ایلان ماسک را برای خرید و فروش دوج کوین در نظر بگیرید.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه ، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
لیست علاقه مندی ها 0