وبلاگ

واچ لیست ارز دیجیتال به همراه معرفی بهترین واچ لیست ارز دیجیتال

9630
معرفی

واچ لیست ارز دیجیتال به همراه معرفی بهترین واچ لیست ارز دیجیتال

واچ لیست ارز دیجیتال یک قابلیت بسیار کاربردی هست که در خیلی از سایت های مرتبط با حوزه ارز دیجیتال شاید با آن برخورد کرده باشید. در واقع با این قابلیت کاربردی میتوانید ارز هایی که قصد دارید تا قیمت آن ها را همیشه در دسترس داشته باشید به صورت لحظه ای میتوانید آن ها را در واچ لیست خود اضافه کنید.

تریدر پرو نیز علاوه بر پورتفولیو ارز دیجیتال ٬ قابلیت واچ لیست ارز دیجیتال را نیز دارد میتوانید به صورت کاملاً رایگان از آن استفاده کنید.

چرا از واچ لیست ارز دیجیتال استفاده کنیم؟

این سوال خیلی کلیشه ای است. طبیعیه که اگر در حوزه ارز های دیجیتال فعال هستید چه بعنوان تریدر و یا حتی به عنوان هولدر نیاز خواهید داشت تا لیست قیمت ارز های مورد نظرتان به صورت دائم در دسرستان باشد تا بتوانید در بازار مالی ارزهای دیجیتال همیشه بروز باشید و یک قدم از سایر افراد جلوتر باشید.

به طور کلی استفاده از این قابلیت که عموماً در سایت ها رایگان میباشد نیاز به علت ندارد و درواقع استفاده نکردن از آن علت میخواهد پس سخت نگیرید و از این قاببلیت خوب استفاده کنید و اگر هم استفاده کردید در زیر این مقاله برای ما بنویسید.

بهترین واچ لیست ارز دیجیتال

همانطور که در بالاتر اشاره کردیم سایت های مختلفی این قابلیت را ارائه میدهند یکی ازاین سایت ها که احتمالاً اسم آن را شنیده اید کوین مارکت کپ میباشد که جزو بهترین ابزار های ارز دیجیتال میباشد و میتوانید از این قابلیت نیز استفاده کنید.

ابزار دیگری که این قابلیت را در اختیار شما قرار میدهد تریدر پرو است. اگر با تریدر پرو آشنا نیستید٬ یک ترم افزار تحلیل ارز دیجیتال است که توسط تیم طراحی و توسعه سیگنال پلازا ساخته و اماده شده است که میتوانید برای استفاده از آن روی ثبت نام کلیک کنید.

در پایین نمای کلی این ابزار که در داشبرد تریدر پرو قابل مشاهده است را میبینید:

بعد از زدن روی گزینه افزودن ارز پنجره زیر باز میشود که میتوانید ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را به واچ لیست ارز دیجیتال خود اضافه کنید:

مزایای استفاده از واچ لیست ارز دیجیتال

واچ لیست ارز دیجیتال شاید لیست بلند بالایی از مزایا نداشته باشد ولی همان مزایایی که دارد بسیار کاربردی و کافی است تا از ان استفاده کنیم.

مزایای واچ لیست ارز دیجیتال:

  • دریافت قیمت لحظه ای ارزهای مورد نظر
  • دسترسی آسان به لیست دلخواه
  • قابلیت تنظیم و شخصی سازی
  • قابلیت دریافت لیست در ایمیل یا تلگرام
  • با استفاده از اپلیکیشن ها حتی در موبایل نیز در دسترس راحت است.

و هزاران مزایای دیگر. :))

همانطور که مشاهده میکنید این ابزار مزایای زیادی دارد و استفاده از آن نه تنها برای شما هزینه مالی نخواهد داشت بلکه در زمان شما بسیار صرفه جویی میکند و باعث میشود شما برای مشاهده قیمت تک تک ارزهای موردنظرتان زمان صرف نکنید و با یک نگاه کوتاه به لیست شخصی خودتان همه مواردی که از بازار ارزها نیاز دارید ببینید و همیشه در قیمت ارز ها بروز باشید. علاوه بر صرفه جویی در زمان به شما کمک میکند در بازار از انعطاف بیشتری هم برخوردار باشید و لحظه ای که ارزی به قیمت مد نظر شما برسد اقدام به خرید آن ارز کنید و یا حتی در صورتی که احساس به ریزش روند قیمتی کردید اقدام به فروش ارز های خود کنید.

 

دریافت واچ لیست ارز دیجیتال در تلگرام

در بالاتر اشاره کردیم که میتوانید این واچ لیست ارز دیجیتال را حتی در تلگرام دریافت کنید اما چطور میتوانید اینکار را انجام دهید؟ یا بهتر است بگوییم با استفاده از کدام ابزار میتوان همیچین قابلیتی را داشت؟

گفتیم در تریدر پرو میتواند واچ لیست ارز دیجیتال برای خود ایجاد کنید و از طرفی تریدر پرو قابلیت اعلان در تلگرام را دارد که بواسطه آن میوانید واچ لیست ارز دیجیتال خود را در تلگرام به صورت هر ۵ دقیقه یکبار دریافت کنید. اگر نمیدانید قابلیت اعلان تلگرام تریدر پرو را به چه صورت استفاده کنید کافیست تا روی لینک سیستم اعلان تلگرام تریدر پرو کلیک کنید. در این مقاله آموزش گام به گام فعالسازی این قابلیت نوشته شده است و همینطور ویدیو آموزشی نیز در این صفحه میباشد که از آن نیز میتوانید استفاه کنید.

از آنجا که تلگرام معمولاً در دسترس همه است و به صورت نوتیفیکیشن از پیام ها مطلع میشویم این قابلیت نیز به ما کمک میکند تا واچ لیست خود را در نوتیفیکیشن های تلگرام و هم به صورت تاریخچه در تلگرام داشته باشیم.

 

معایب واچ لیست ارز دیجیتال تریدر پرو

ما همواره در تلاشیم تا بتوانیم سیستمی کامل تر و جامع تر در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم ولی با اینحساب هنوز مواردی وجود دارد که شاید به آن نتوانیم عیب بگوییم بلکه سیستم ممکن است از نظر برخی ناقص باشد.

یکی از همین مسيله ها این است که واچ لیست ارز دیجیتال تریدر پرو فقط جفت ارز های صرافی بایننس را پشتیبانی میکند و به سایر صرافی دسترسی ندارید اما اگر درخواست شما عزیزان در جهت اضافه شدن صرافی ای خاص زیاد باشد اضافه کردن آن را در اولویت قرار خواهیم داد و تلاش میکنیم تا هر چه سریع تر به پرتال اضافه شود. همچنین اگر در استفاده از این قابلیت اشکالات دیگری را مشاهده کردید ممنون میشویم تا با ما درمیان بگذارید.

 

واچ لیست ارز دیجیتال مناسب چه افرادی نیست!

یکی از نکاتی که وجود دارد و باعث میشود که استفاده از این ابزار برای همه مناسب نباشد٬ استرس است. خیلی از افرادی که در حوزه ارز های دیجیتال فعالیت میکنند افرادی هستند که در نوسانات قیمت استرس میگیرند و دچار فشار عصبی میشوند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید توصیه میکنیم تا این قابلیت را برای خود فعال نکنید یا حداقل اعلان تلگرام را برای خود روشن نکنید زیرا اینکار ممکن است موجب افزایش سطح استرس شما شود  و از طرفی موجب شود در معاملات خود اشتباه کنید. پس مراقب استرس باشید و در نهایت اگر نظر پیشنهاد یا انتقادی داشتید میتوانید در زیر این مقاله در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه ، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
لیست علاقه مندی ها 0