وبلاگ

ارز دیجیتال سیف مون Safemoon به همراه تحلیل لحظه ای و نمودار SFP

سیف مون
معرفی

ارز دیجیتال سیف مون Safemoon به همراه تحلیل لحظه ای و نمودار SFP

ارز دیجیتال سیف مون یک شت کوین است و اگر نمیدانید شت کوین چیست پیشنهاد میکنم اول مقاله آن را بخوانید و بعد باز گردید به این مقاله که در آنقصد داریم کوین سیف مون را با نشان اختصاری SFP معرفی و بررسی کنیم.

سیف مون تاکنون توانسته رشد بسیار زیادی را داشته باشد و همین مسئله توانسته نظر سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری در این ارز جلب کند. قبل ترشاهد رشد ها و رکورد هایی از سمت دوج کوین٬ اتریوم٬ بیت کوین و .. بودهایم٬ اما در مورد سیف مون باید بگوییم تاکنون توانسته بیش از ۱۰۰۰۰ درصدرشد داشته باشد که این عدد بسیار خوبی برای سود در یک کوین میباشد.

ارز دیجیتال سیف مون چیست؟

ارز دیجیتال سیف مون Safemoon شباهت های زیادی به بیت کوین دارند ودر لا به لای این شباهت ها تفاوت هایی نیز وجود دارد. این ارز یک آلت کوین برپایه بلاک چین است.

سیف مون SafeMoon یک توکن غیرمتمرکز DeFi میباشد و بستر آن بایننس اسمارت چین BEP20 میباشد و با شعار ایمن به سوی ماه و ارزشی کمتر ازنیم دلار در تلاش است تا بتواند سهمی از آینده بازار های مالی ارز دیجیتال راداشته باشد و سرمایه داران نیز به این ارز امید زیادی دارند تا بتواند با پامپ های مختلفی سود های انفجاری نیز داشته باشد.

همانطور که میدانید عموماً ارزهای دیجیتال هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند. در مورد ارز دیجیتال سیف مون Safemoon باید بگوییم این ویژگی منحصر به فرد در نقل و انتقال ( خرید و فروش ارز دیجیتال سیف مون ) میباشد. در واقع در هنگام فروش این ارز به شما ۱۰ درصد  هزینه تعلق میگیردکه این هزینه بین دارندگان این ارز تقسیم میشود و به همین علت است که معمولاًافرادی که این ارز را دارند و یا تهیه میکنند بیشتر تمایل به هولد کردن آن دارندتا ارزی برای نوسانگیری و یا ترید های کوتاه مدت.

این ارز دیجیتال در ۸ مارس ۲۰۲۱ بر بستر بایننس اسمارت چین ( BEP-20 ) راه اندازی شده است و جهت مشاهده وایت پیپر و مشخصات تکمیلی تر این ارزمیتوانید به صفحه این ارز در سایت کوین مارکت کپ مراجعه کنید.

نگاهی به تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال سیف مون

در این قسمت با استفاده از ابزار تریدینگ ویو میتوانیم نگاهی به تحلیل تکنیکالیک روزه این ارز داشته باشیم تا بتوانیم راهنمایی در جهت خرید یا فروش دربازه زمانی مد نظر داشته باشیم. البته باید در نظر گرفت که بهتر است قبل ازاقدام به خرید یا فروش این ارز علاوه بر ابزار تحلیل تکنیکال نگاهی به تحلیل فاندامنتال این ارز داشته باشیم و حتی برای محکم کاری خودمان نیز تحلیل تکنیکال را با استفاده از دانش فنی روی این ارز داشته باشیم.

درصورتی که اطلاعات کاملی در مورد این ارز ندارید شدیداً توصیه میکنیم تا قبل از جمع آوری اطلاعات و تحلیل ارز دیجیتال سیف مون به هیچ عنوان اقدام به خرید این ارز نکنید که ممکن است ضرر زیادی را متحمل شوید.

نگاهی به تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال سیف مون Safemoon داشته باشیم:

این تجلیل روی جفت ارز سیفمون / تتر ( SFP/USDT ) در مارکت یا بازاربایننس میباشد و روی تایم فریم یک روز به صورت پیشفرض تنظیم شده است کهدر صورت نیاز میتوانید آن را تغییر دهید تا در تایم فریم مد نظر شما تحلیل را بهشما نشان دهد.

همینطور برای تحلیل های بیشتر تکنیکال و فاندامنتال میتوانید از ابزار تحلیل ارز دیجیتال تریدر پرو استفاده کنید. کلیه امکانات این ابزار رایگان است ومیتوانید با کلیک بر روی ثبت نام در پرتال عضو شوید و از امکانات آن استفاده کنید.

در ادامه همراه ما باشید تا قیمت لحظه ای این ارز را در بازارهای مختلف بررسی کنیم.

قیمت لحظه ای سیف مون SafeMoon ( SFP ) در مارکت های مختلف

همانطور که قبلاً نیز به این مورد که قیمت یک ارز دیجیتال در بازار های مختلف مالی متفاوت است احتمالاً شما نیز این قضیه را میدانید. در لیست پایین میتوانید قیمت های مختلف ارز دیجیتال سیف مون را در بازار های مختلف مالی ببینید و در صورت نیاز از آربیتراژ نیز استفاده کنید تا بتوانید در جا به جا کردن بازار های مالی سود مناسبی را بدست آورید.

نگاهی کلی به قیمت لحظه ای سیف مون Safemoon در بازار ارزهای دیجیتال داشته باشیم:

همانطور که گفتین قیمت ممکن است در بازار های مالی مختلف متفاوت باشدپس به بازاری که در آن فعالیت میکنید دقت کنید.

نحوه خرید ارز دیجیتال سیف مون Safemoon

برای خرید و فروش این ارز میتوانید با خرید تتر از صرافی خای مختلف یا اشخاص و بعد تبدیل تتر به سیف مون توسط صرافی های ارز دیجیتال مانند بایننس٬ صرافی کوین اکس و . اقدام کنید این روش تقریباً مرسوم ترین وبهترین حالت است.

البته این ارز در صرافی پنکیک سواپ نیز موجود میباشد که در آن جا نیزمیتوانید با سواپ کردن به راحتی این ارز را تهیه کنید و روی آن سرمایه گذاریکنید.

توجه کنید که این مقاله در جهت سیگنال خرید یا فروش این ارز نیست و صرفاًجنبه معرفی دارد. برای خرید یا فروش این ارز خود شما باید اقدام به تحلیل وبررسی کنید.

ممنون از اینکه در این مطلب تا آخر همراه ما بودید و لطفا در آخر نظر خود رادر مورد این ارز دیجیتال  سیف مون برای ما در زیر همین مطلب بنویسید تا همما و هم سایر بینندگان از آن استفاده کنند.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه ، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
لیست علاقه مندی ها 0