وبلاگ

بررسی نحوه فروش ارز در تراست والت

نحوه فروش ارز در تراست والت
دسته‌بندی نشده

بررسی نحوه فروش ارز در تراست والت

آشنایی با کیف پول تراست ولت :

کیف پول تراست ولت یکی از بهترین کیف پول های حال حاضر دنیا برای ذخیره سازی و خرید و فروش ارز دیجیتال می باشد. بسیاری از افراد جامعه فکر می کنند که این کیف پول، تنها برای هولد کردن یا همان نگهداری ارز های دیجیتال مناسب می باشد. در حالی که کیف پول تراست ولت دارای امکانات و قابلیت های بسیار بیشتر و چشمگیر تری می باشد. از سری مهم ترین خدمات ارائه شده توسط کیف پول تراست ولت می توان به عدم دریافت کارمزد برای خود اشاره کرد. کیف پول تراست ولت هیچ کارمزدی برای انجام معاملات و تراکنش ها از شما دریافت نمی کند. در نتیجه تنها کارمزد انجام تراکنش توسط شبکه از شما کم خواهد شد.

ما در این مقاله شما را با نحوه فروش ارز در تراست والت آشنا خواهیم کرد. دقت داشته باشید که امکان فروش رمز ارز در تراست ولت با کمک روش های مختلفی امکان پذیر می باشد. در نتیجه اگر به دنبال آشنایی با نحوه فروش ارز دبیجیتال در ایران در تراست والت هستید، تا انتها این مقاله همراه ما باشید.

نحوه فروش ارز در تراست والت
نحوه فروش ارز در تراست والت

بررسی نحوه فروش ارز در تراست والت :

همانطور که در بخش ابتدایی مقاله گفته شد، روش های مختلفی برای فروش ارز دیجیتال در تراست ولت وجود دارد. هر یک از این روش ها دارای قوانین و قواعد خاصی می باشند. در ادامه هر یک از روش های فروش ارز دیجیتال در تراست ولت را به صورت جامع و کلی بررسی می کنیم.

نحوه فروش ارز در تراست والت
نحوه فروش ارز در تراست والت

  روش اول : سوآپ یا تبدیل ارز در داخل صرافی

استفاده از بخش سواپ تراست ولت یکی از رایج ترین و پرکاربردترین روش هایی می باشد که می توانید از آن برای خرید و فروش ارز در تراست ولت استفاده نمایید. این ترفند برای فروش ارز مبدا و تبدیل آن به ارز مقصد یا هدف کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال با کمک این روش می توانید مقداری از یک رمز ارز خود را به تتر تبدیل کنید. مراحل و نحوه فروش ارز در تراست والت با کمک روش سواپ به شرح زیر می باشد :

در مرحله اول باید وارد تراست ولت خود شوید و بر روی گزینه سواپ Swap   کلیک کنید. در هنگام انتخاب این گزینه با دو بخش متفاوت با نام های swap و exchange روبرو خواهید شد. گزینه سوآپ بهترین گزینه پیش روی شما می باشد که با کمک آن میتوانید به تمام توکن های اتریومی با استاندارد ERC20 دسترسی داشته باشید. هنگام انتخاب این بخش صفحه ای جدید برای شما باز می شود که در کادر اول آن باید توکن مبدا خود که قصد فروش آن را دارید وارد نمایید. در کادر دوم نیز می توانید توکن مورد نظر خود که قصد خرید آن را دارید، وارد کنید.

مرحله بعد مربوط به انتخاب میزان سرمایه قابل فروش می رسد. در این بخش شما می توانید بین ۲۵ الی ۱۰۰ درصد از ارز مبدا خود را به فروش رسانده و در ازای آن از ارز مقصد یا هدف خود دریافت نمایید. دقت داشته باشید که در این روش فروش ارز در تراست ولت، به مقدار اندکی بایننس کوین به عنوان کارمزد شبکه نیاز دارید.

نحوه فروش ارز در تراست والت
نحوه فروش ارز در تراست والت

  روش دوم : استفاده از بخش Exchange :

گزینه Exchange یکی دیگر از بخش های موجود در تراست ولت می باشد که می توانید از آن برای خرید و فروش یک رمز ارز استفاده نمایید. قسمت Exchange موجود در تراست ولت، در واقع یک صرافی کوچک با دفترچه سفارشات می باشد. کاربران این کیف پول می توانند از آن برای خرید فروش ارز های مورد نظر خود استفاده نمایند. در این صرافی شما با دو گزینه buy و sell روبرو خواهید شد. دقت داشته باشید که در این صرافی، تمامی رمز ارزها در مقابل بایننس کوین چیده شده است. یعنی اگر قصد فروش یک رمز ارز در این بخش تراست ولت را داشته باشید، در ازای آن بایننس کوین دریافت خواهید کرد. این قاعده برای خرید ارز در بخش Exchange نیز پا برجا می باشد. یعنی برای خرید ارز های مورد نظر خود در این بخش از تراست ولت، باید بایننس کوین پرداخت نمایید.

نحوه فروش ارز در تراست والت
نحوه فروش ارز در تراست والت

  روش سوم : استفاده از صرافی های غیر متمرکز

همانطور که مشاهده کردید در بخش های قبلی شما را با دو نحوه فروش ارز در تراست والت آشنا کردیم. هر یک از روش های فوق دارای محدودیت های خاص خود می باشند که در برخی موارد کاربران را با مشکل مواجه می کنند. به عنوان مثال ممکن است که برخی کاربران، بایننس کوین مورد نیاز برای استفاده از روش های فوق را در حساب تراست ولت خود ذخیره نکرده و امکان خرید این رمز ارز را نیز نداشته باشند.  تراست ولت تلاش کرده است که با کمک برخی از صرافی های غیر متمرکز، این مشکلات را برطرف نماید. در ادامه شما را با روش استفاده از صرافی های غیر متمرکز آشنا می کنیم.

در این روش شما می توانید تراست ولت خود را به یکی از صرافی های غیر متمرکز مانند پنکک سواپ متصل کنید و از امکانات موجود در آن صرافی استفاده نمایید. برای استفاده از این روش ابتدا باید وارد تراست ولت خود شوید و بر روی گزینه ی DApps کلیک کنید. هنگام کلیک بر روی این گزینه با بخشی به نام See All روبرو خواهید شد. در این بخش شما می توانید یک لیست کامل از تمام صرافی های غیر متمرکز که می توانید از آن ها استفاده کنید را مشاهده فرمایید. در مرحله بعد می توانید هر یک از صرافی های موجود در آن لیست را انتخاب و از توکن های راه اندازی شده در بستر بلاک چین آن ها استفاده نمایید.

برای مثال شما می توانید صرافی غیر متمرکز پنکک سواپ را انتخاب کرده و از تمام رمز ارز های راه اندازی شده در بستر بلاک چین آن استفاده نمایید.

در انتها امیدواریم اطلاعات مناسبی در زمینه نحوه فروش ارز در تراست والت به دست آورده باشید.​

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه ، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
لیست علاقه مندی ها 0