وبلاگ

بهترین ابزار تحلیل تکنیکال + معرفی ۴ ابزار تحلیل تکنیکال

ابزار تحلیل تکنیکال
معرفی

بهترین ابزار تحلیل تکنیکال + معرفی ۴ ابزار تحلیل تکنیکال

در ابزار تحلیل ارز دیجیتال متوجه شدیم که این ابزار ها چقدر برای فعالیت در ارز های دیجیتال ضروری و مفید است پس ما برای فعالیت خودمان باید یک ابزار جامع و مفید انتخاب کنیم.
این ابزار ها در تحلیل های مختلف به ما کمک میکنند تا بتوانیم سریع تر یک ارز را تحلیل کنیم. هر کد ام از این ابزار ها تجهیزات مختلفی در اختیار ما قرار میدهند که بتوانیم تحلیل تکنیکال و فاندامنتال را انجام دهیم.
در این مقاله ما قصد داریم تا ۴ وبسایت ابزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم تا بتوانید یکی از آن ها را انتخاب کنید و با استفاده از آن ها تحلیل انجام دهید. این ابزار ها تا کنون توانسته اند کمک شایانی به تحلیلگران در زمینه تحلیل بازار کنند.

مواردی که در ابزار تحلیل تکنیکال باید در دسترس داشته باشیم

در ابزار تحلیل تکنیکال مهمترین مسئله وجود نمودار شمعی منعطف هست و البته دسترسی به ارز های مختلف از صرافی های مختلف. همچنین نمودار شمعی ابزار تحلیل تکنیکال باید قابلیت هایی مثل رسم نمودار و بررسی اندیکاتور ها را در اختیار ما قرار دهند.
همچنین برای استفاده از ابزار تحلیل تکنیکال شما باید دانش فنی این کار را نیز داشته باشید و روند و رفتار اندیکاتور ها را نیز بشناسید. برای اینکار توصیه میکنیم حتماً دوره های آموزش تحلیل ارز دیجیتال را نیز ببینید.
خب بریم به سراغ معرفی ابزار های تحلیل تکنیکال ارز های دیجیتال که برای شما ۴ تا از بهترین ابزار ها را آماده کرده ایم تا بتوانید به راحتی از آن ها استفاده کنید.

بهترین ابزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال چیست؟

خب اگر بخواهیم کاملترین و بهترین ابزار ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم مشخصاً به اسم تریدر پرو خواهیم رسید. تریدر پرو یک ابزار کامل و جامع هست که به زبان فارسی برای شما عزیزان طراحی و توسعه داده شده است. این نرم افزار تحت وب کاملاً رایگان بوده و میتوانید از آن استفاده کنید.

تریدر پرو ابزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

اگر به سراغ این ابزار کاربردی برویم قطعاً این ابزار تحلیل ارز دیجیتال فقط برای تحلیل تکنیکال نیست و این ابزار جامع هم برای تحلیل تکنیکال و هم برای تحلیل فاندامنتال مناسب می باشد و با قابلیت های کاملی که در اختیارتان قرار میدهد میتوانید به راحتی به تحلیل بازار بپردازید.
برای تحلیل تکنیکال تریدر پرو یک نمودار شمعی که دسترسی به لیست کامل ارز های دیجیتال را در اختیار شما میگذارد را در داشبرد قرار داده تا بتوانید به هر ارزی که خواستید در هر صرافی ای که مد نظر دارید دسترسی داشته باشید. همچنین این نمودار قابلیت هایی مثل رسم خط٬ نوشتن متن روی نمودار٬ گرفتن اسکرین شات و … را در اختیار شما تحلیل گران قرار میدهد.
از دیگر قابلیت های آن میتوان به دسترسی به هزاران اندیکاتور مختلف اشاره کرد که میتوانید با انتخاب آن ها رسم ان ها روی نمودار را ببینید و اندیکاتور ها و تحلیل های آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید.
برای استفاده از این ابزار کافیست تا روی ثبت نام کلیک کنید و بعد از عضویت در تریدر پرو میتوانید به تمام ابزار ها دسترسی داشته باشید.

تحلیل تکنیکال با تریدر پرو
تحلیل تکنیکال با تریدر پرو​

همینطور میتوانید نمودار را روی تایم فریم های مختلف تنظیم کنید و یا حتی شکل نمودار را تغییر دهید این بستگی به خود شما دارد که تحلیل ها را روی چه تایم فریم و نموداری انجام میدهید.

کوین مارکت کپ

یکی دیگر از ابزار های بسیار کاربردی در زمینه تحلیل تکنیکال وبسایت کوین مارکت کپ می باشد این وبسایت کاملترین لیست ارز های دیجیتال را دارد و میتوانید به نمودار همه این ارز ها دسترسی داشته باشید. همچنین مرجع بسیار بزرگی برای دسترسی به وایت پیپر کوین ها و توکن ها می باشد.
استفاده از بیشتر امکانات کوین مارکت کپ نیز رایگان بوده و میتوانید به راحتی بعد از مراجعه به این وبسایت از این امکانات استفاده کنید.
وب سایت کوین مارکت کپ و تریدر پرو هر دو در زمینه NFT ها نیز فعال بوده و میتوانید عرضه اولیه و بهترین NFT ها را نیز در این وبسایت ها ببینید.
یکی از بزرگترین مشکلات نمودار کوین مارکت کپ منعطف نبودن آن است. برای مثال نمی توان روی نمودار خط رسم کرد و یا خیلی سریع به سایر کوین ها دسترسی پیدا کرد.
حتی نمودار ها فقط مختص یک بازار است و نمیتوانید یک کوین را در صرافی ها و مارکت های مختلف بررسی کرد و این نقاط ضعف در سایت کوین مارکت کپ باعث میشود تا معمولاً تحلیل گر ها به سراغ سایر ابزار تحلیل تکنیکال بروند.

ابزار تحلیل تکنیکال کوین مارکت کپ
ابزار تحلیل تکنیکال کوین مارکت کپ

همانطور که در عکس بالا مشاهده میکنید امکانات این نمودار بسیار کم بوده و مناسب استفاده برای تحلیل تکنیکال نیست و برای بررسی سریع در کنار سایر اطلاعاتی که کوین مارکت کپ در اختیارمان قرار میدهد کاربرد دارد.
از مزایای این ابزار میتوان به تحلیل یک ارز از دید عموم و نظرات مردم در شبکه های مجازی و اخبار مرتبط با آن ارز در یک صفحه اشاره کرد که همین باعث شده تا کوین مارکت کپ به یک ابزار کامل و حرفه ای تبدیل شود و تحلیلگران به عنوان یک مرجع از آن استفاده کنند.

تریدینگ ویو

یکی از بهترین ابزار ها و کاملترین نمودار ها در وبسایت تردینگ ویو در اختیار عموم قرار گرفته است به طوری که استفاده از این نمودار بسیار ساده بوده و همه میتوانند به راحتی از آن بهره مند شوند.
در سایت تردینگ ویو امکانات مختلفی در نمودار وجود دارد برای مثال میتوانید نمودار را در حالت های مختلف شمعی٬ خطی و … ببینید و نمودار را در تایم فریم های مختلف تنظیم کنید.
یکی دیگر از امکانات خوب این نمودار توانایی تغییر سریع کوین مورد نظر می باشد که میتوانید به راحتی به ده ها هزار کوین در صد ها صرافی دسترسی داشته باشید و حتی اختلاف قیمت بازار های مختلف را بررسی کنید.
یکی از بهترین قابلیت هایی که قطعاً به کمک شما عزیزان می آید این است که به هزاران اندیکاتور مختلف دسترسی دارید و به رحتی میتوانید آن ها را روی نمودار داشته باشید و با یکدیگر مقایسه کنید و تحلیل های مورد نظر را روی ارز انجام دهید با این امکانات تمام نیاز شما برای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال رفع خواهد شد.
برای استفاده از این نمودار کافیست تا به سایت تریدینگ ویو مراجعه کنید و از لیست ارز مورد نظر خود در صرافی مورد نظر را انتخاب کنید تا نمودار برای شما رسم و آماده شود.

انتخاب ارز در تریدینگ ویو
انتخاب ارز در تریدینگ ویو
چارت تریدینگ ویو
چارت تریدینگ ویو

همانطور که در تصاویر بالا میبینید این یکی از کاملترین نمودار ها برای تحلیل ارز دیجیتال میباشد که با امکانات بسیار بسیار زیاد خود شما را شگفت زده خواهد کرد.
بیشتر امکانات تریدینگ ویو رایگان بوده و به راحتی میتوانید از آن ها بهره مند شوید.
اگر شما هم از هرکدام این ابزار تحلیل تکنسکال یا ابزار دیگری که در اینجا به آن اشاره نشده استفاده میکنید برای ما در قسمت نظرات بنویسید.

ابزار تحلیل تکنیکال کریپتو اسکرینر Messari

یکی دیگر از ابزار های فوق العاده کاربردی وبسایت Messari میباشد. همه ما میدانیم که شت کوین ها و سرمایه گذاری روی شت کوین های با پتانسیل میتوانند سود های بسیار زیادی به ما بدهند. البته باید در نظر بگیریم که همه آن ها اینطوری نیستند و ممکن است بعضی از آن ها ضرر زیادی به سرمایه شما وارد کنند.
شناخت این شت کوین ها بدون ابزار تحلیل تکنیکال بسیار سخت است و نیاز به بررسی دقیقی دارد. این وبسایت در این زمینه بسیار به ما کمک میکند و به واسطه آن می توانیم این شت کوین های با پتانسیل را شناسایی کنیم و روی آن ها سرمایه گذاری کنیم.
همینطور نمودار کاملی از ارز ها در اختیار ما قرار میدهد که با استفاده از آن میتوانیم تحلیل تکنیکال را راحت تر انجام دهیم.
بررسی و تحلیل شت کوین ها کار ساده ای نیست و سعی کنید اگر دانش این کار را ندارید اول دانش مورد نیاز را کسب کنید و بعد به بررسی و سرمایه گذاری روی شت کوین ها بپردازید.

ابزار masseri
ابزار masseri

این نمای کلی ای از این وبسایت هست همانطور که میبینید دسته بندی خوبی برای کوین ها و توکن ها دارد و به طور کلی ابزار خوب و مناسبی برای تحلیل تکنیکال است.
این ابزار در مقایل تردینگ ویو صرفاً برای تحلیل تکنیکال امکانات زیادی ندارد ولی مزایای خود را دارد و استفاده از آن خالی از لطف نیست.

چرا از ابزار تحلیل تکنیکال استفاده کنیم؟

برای پاسخ این سوال باید بگوییم که در واقع استفاده کردن از این ابزار ها علت نمیخواد بلکه استفاده نکردن از آن ها علت میخواهد. ابزار های تحلیل ارز دیجیتال برای کمک و سرعت بخشیدن به تحلیل تریدر ها آماده شده اند و از آن جا که بیشتر این ابزار ها رایگان هستند به راحتی میتوان از آن ها استفاده کرد و تحلیل های بهتری انجام داد.
در واقع این سوال مثل این است که چرا از ماشین برای مسافرت استفاده کنیم تا اینکه پیاده به سفر برویم؟ خب طبیعی است که ماشین هم سرعت ما برای رسیدن به مقصد را افزایش میدهد و هم راحتی سفر را بیشتر میکند و موجب میشود تا از سفر بیشتر لذت ببریم.
اگر شما هم تا الان از این ابزار ها استفاده نمیکردید بهتر است یک تجدید نظر کنید و همین حالا یکی از این ابزار ها را انتخاب کنید تا در تحلیل ها به کمک شما بیایند.

کدام ابزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال را انتخاب کنیم؟

خب این سوال بیشتر از همه به خود شما و نیاز های شما بستگی دارد اول باید ببینید چه چیز هایی از یک ابزار تحلیل تکنیکال نیاز دارید تا بتوانید ابزار مناسب را انتخاب کنید ولی پیشنهاد ما استفاده از تریدر پرو یا تریدنگ ویو هست به نظر این دو ابزار بهترین و کاملترین نمودار و قابلیت ها را در اختیار شما قرار میدهند.
از اونجایی که همه این ابزار ها رایگان بوده می توانید همه آن ها را تست کنید تا ببینید با کدوم ابزار راحت تر هستید و ممنون میشم بعد از استفاده نظراتان را زیر همین مطلب بنویسید تا بقیه تریدر ها نیز از نظرات و تجربه شما استفاده کنند.
البته مسئله دیگری که باید در نظر گرفت در این مقاله ما صرفاً به ابزار های تحلیل تکنیکال اشاره کردیم و ابزار هایی مثل تریدر پرو و تریدینگ ویو ابزار های بیشتر و بهتری نیز ارائه میدهند که بیشتر برای تحلیل فاندامنتال و تحلیل های کلی بازار کاربرد دارد و میتوانید از آن ها نیز استفاده کنید.

سخن پایانی

هر کدام از این ابزار ها را که بررسی کنیم مزایا و معایبی دارند که بسته به نیازمان میتوانیم از آن ها استفاده کنیم و از این ابزار های رایگان لذت ببریم.
اگر تا به حال از ابزار تحلیل تکنیکال استفاده نمیکردید وقت آن رسیده تا همین حالا شروع به استفاده از آن ها بکنید تا بتوانید معاملاتی منطقی تر انجام دهید و ریسک معاملات خود را تا حد خیلی زیادی کاهش دهید.
این ابزار های تحلیل تکنیکال بسیار کاربردی هستند و با آن ها به راحتی می توانید از اندیکاتور ها استفاده کنیم و با رسم خط کانال بکشیم و یک ارز را تحلیل کنیم و یا حتی به دنبال الگو ها بگردیم. فقط نکته ای که حتماً باید به یاد داشته باشید این است که تحلیل تکنیکال نیاز به دانش فنی و تخصصی سطح بالایی دارد اگر تازه وارد این حوزه شده اید بهتر است تا اول دوره های آموزشی تحلیل تکنیکال را ببینید و با همه موارد آن اشنا شوید و همچنین با چند اندیکاتور مهم نیز آشنا شوید و یاد بگیرید از آن ها استفاده کنید. برای آموزش نیز میتوانید اول به سراغ اموزش های رایگان بروید و بعد از مشاهده آن ها و اینکه مطمئن شدید که هنوز نیاز به اموزش های بیشتر و حرفه ای تر دارید به سراغ آموزش های پولی معتبر بروید و آن ها را تهیه کنید.
امیدوارم که این مطلب به شما کمک کند تا بتوانید بیشتر با ابزار تحلیل تکنیکال آشنا شوید و بتوانید ابزار مناسب خود را پیدا کنید و از آن استفاده کنید. حتماً نظرتون را راجع به این ابزار ها برای ما بنویسید و اگر سوالی نیز داشتید میتوانید در قسمت نظرات بپرسید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آن ها پاسخ دهند.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه ، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
لیست علاقه مندی ها 0