وبلاگ

معرفی ۵ صرافی ارز دیجیتال

best-cryptocurrence-ex
آموزش صرافی

معرفی ۵ صرافی ارز دیجیتال

 

در این مقاله می خواهیم به اطلاعاتی در مورد صرافی ارز دیجیتال بپردازیم.

شما برای معامله ارزهای دیجیتال به یک صرافی ارز دیجیتال نیاز دارید. صرافی  های ارز دیجیتال یا اکسچنج فضایی هستند که افراد در آن می توانند ارزهای دیجیتال خود را معامله کنند و آن ها را تبدیل به ارز دیجیتال دیگر یا پول ملی کنند. صرافی ارز دیجیتال می تواند یک سایت و یا یک اپلیکیشن موبایل باشد. با ثبت نام در یک صرافی توانایی این را دارید که در مقابل پول ملی یا ارز دیجیتال دیگر، ارز دیجیتال بخرید و یا می توانید ارز دیجیتال خود را در قبال پول ملی یا ارز دیجیتال دیگر بفروشید. کارکرد این صرافی ها به 2 صورت است.

در حالت اول معامله شما با خود صرافی می باشد. به عبارتی از همان صرافی خرید و فروش انجام می دهید. در حالت دوم طرف معامله شما خود صرافی نمی باشد و صرافی فقط یک واسط میان خریدار و فروشنده است. در این حالت صرافی برای انجام کار شما کارمزد دریافت می کند.

به طور کلی صرافی های ارز دیجیتال دارای 5 نوع می باشد.

  1. صرافی متمرکز: این صرافی از طریق یک نهاد یا یک شرکت کنترل می شود.
  2. صرافی غیر متمرکز: در این صرافی برعکس صرافی متمرکز اداره کنندگان اصلا بر دارایی افراد کنترل ندارند.
  3. صرافی همتا به همتا: در این صرافی دو شخص کاملا بی واسطه با همدیگر معاملات انجام می دهند.
  4. تبادل فوری: در این پلتفرم کاربر فقط تعیین می کند چه ارزی دارد و می خواهد آن را به چه ارز دیگری تبدیل کند؛ سپس بقیه کار ها را به پلتفرم می سپارد.
  5. صرافی مشتقه: در این صرافی امکان معاملات قرارداد های آتی و اختیاری وجود دارد.

 

5 تا از بهترین صرافی ارز دیجیتال

یک صرافی ارز دیجیتال خوب باید دارای ویژگی هایی نظیر حجم معاملات بالا، میزان کارمزد کم، روابط کاربری ساده، امنیت قابل قبول، مبلغ واریز و برداشت رمز ارز، تنوع رمز ارز ها و محیط کاربری عالی باشد.

داشتن امنیت یکی از ویژگی های مهم صرافی ارز دیجیتال است.
داشتن امنیت یکی از ویژگی های مهم صرافی ارز دیجیتال است.

 

در ادامه می خواهیم 5 تا از بهترین صرافی های ارز دیجیتال را معرفی کنیم.

1_ صرافی نوبیتکس: این صرافی ارز دیجیتال سعی کرده تا بهترین و فناورانه ترین توانایی ها را متناسب با بازار های جهانی برای کاربران خود بسازد. دارای محیطی ایمن و عالی برای خرید و فروش مستقیم ارز های دیجیتال بین خریدار و فروشنده، دارای اپلیکیشن تلفن همراه، کیف پول اختصاصی و حفاظت از کلید خصوصی به حالت آفلاین برای جلوگیری از هک شدن، پشتیبانی رمز ارزهای گوناگون، ارائه نمودار های شمعی، امکان معامله در هر ساعت و هر روز از ویژگی های مهم آن می باشد.

 

2_ صرافی اکسیر: استفاده از این صرافی برای خرید و فروش بیت کوین و سایر رمز ارز ها با واحد پول ریال است. پشتیبانی 24 ساعته، دارای برنامه های آموزشی قوی و اپلیکیشن تلفن همراه، امکان معامله در هر ساعت و هر روز، امکان گفت و گوی کاربران در چت آنلاین از برخی از ویژگی های مهم آن می باشد.

3_ صرافی بیت پین: تیم این صرافی گروهی از شرکت ها در زمینه اطلاعات و ارتباطات، مدیریت سرمایه گذاری و تیمی از خبرگان حوزه فناوری و مدیریت مالی است. پشتیبانی از نسخه وب و اندروید و آی یو اس، پشتیبانی 24 ساعته، پشتیبانی از اکثریت ارزها، امکان ثبت سفارش به صورت معمولی، رابط کاربری آسان و تخفیف در کارمزد ها از برخی ویژگی های آن می باشد.

 

4_ صرافی تبدیل: این جزء جدیدترین و مدرنترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی می باشد. این صرافی مانند یک آکادمی می باشد. یعنی با رفتن به سایت آن اصلا سرگردان و حیران نمی شوید حتی اگر بی تجربه باشید. پشتیبانی حرفه ای 24 ساعته، پشتیبانی کیف پول تبدیل از همه ارز های دیجیتال، دارای کارشناسان مشاور حرفه ای، خرید و فروش آنی و در لحظه برای تمام ارزهای دیجیتال، عرضه تحلیل های حرفه ای به کاربران، واریز مبلغی به عنوان هدیه به ازای دعوت هر یک از دوستان، بدون دریافت هزینه دارای شرایط نقل و انتقال با صرافی بایننس از برخی ویژگی های آن می باشد.

 

5_ صرافی رمزینکس: این صرافی در حیطه کریپتوکارنسی می باشد. ذخیره دارایی ها در کیف پول سرد، رابط کاربری آسان برای خرید و فروش، سرعت بالای فرآیند های پرداخت و ترید، پشتیبانی 24 ساعته، انجام معاملات به حالت مستقیم و بدون واسطه، انجام معامله در هر ساعت و هر روز از برخی ویژگی های آن می باشد. بدازیم. ساعته، پشتیبانی از اکگذاری و تیمی از خبرگان حوزه فناوری و مد

 

 

 

 

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه ، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
لیست علاقه مندی ها 0