وبلاگ

مراحل ساخت حساب کوین اکس (coinex)

صرافی کوینکس و مراحل عضویت
آموزش صرافی

مراحل ساخت حساب کوین اکس (coinex)

در این مقاله می خواهیم گام به گام مراحل ساخت و ثبت نام حساب کوین اکس را بررسی کنیم.

صرافی بینالمللی کوین اکس در دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی فعالیت خود را شروع کرده است. این صرافی ارز دیجیتال در کشور چین و در شهر هنگ کنگ واقع شده می باشد. با این حال که فقط چند سال از شروع فعالیت این صرافی میگذرد اما تعداد زیادی از برترین متخصصان امور مالی و اینترنت در آن مشغول به کار می باشند. با خدمات فوق العاده ای که به کاربران خود میدهد به شدت در حال پیشرفت و گسترش می باشد.

برای ثبت نام در این صرافی ابتدا باید روی لینک سایت ثبت نام کوین اکس کلیک کنید؛ سپس صفحه ای مانند عکس زیر برای شما باز می شود. در این صفحه در نوار اول یعنی قسمت ایمیل باید یک ایمیل معتبر وارد کنید. در نوار دوم باید کدی که به ایمیل شما ارسال می شود را وارد کنید.

در نوار سوم یا همان قسمت پسورد باید یک پسورد برای خودتان انتخاب کنید و در نوار چهارم برای مطمئن شدن و اشتباه نشدن باید دوباره پسورد انتخابی خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که تیک مرتبط با قوانین را در آن مربع کوچک فعال کنید. بعد از پر کردن تمام نوار ها و زدن آن تیک برای ثبت نام شدن در صرافی کوین اکس روی دکمه sign up کلیک کنید.

در این مرحله باید نوار های بالا را پر کنید.
در این مرحله باید نوار های بالا را پر کنید.

اکنون از شما می خواهد که احراز هویت ۲ مرحله ای یا باید از SMS و یا باید از Goole Authenic استفاده کنید. حال اگر شما آشناییتی با اتنتیکتیور ندارید، قادر به استفاده از شماره موبایل ایران هستید. برای این کار باید در صفحه یFA 2 مانند عکس زیر گزینه SMS Code را انتخاب کنید.

صفحه FA2
صفحه FA2

سپس بعد از انتخاب کردن کد اس ام اس یک کادری مانند عکس زیر برای شما باز می شود. در این کادر باید کدی که برای همان ایمیل که هنگام ثبت نام وارد کردید ارسال می شود را بزنید.

وارد کردن کد فرستاده شده برای ایمیل
وارد کردن کد فرستاده شده برای ایمیل

حتما برای ثبت نام در صرافی کوین اکس مانند تصویر زیر قسمت وارد کردن شماره کد ایران را بزنید و بعد شماره خود را وارد کنید. در آخر بر روی Next بزنید.

وارد کردن تلفن همراه
وارد کردن تلفن همراه

 

حال اگر تمام مراحل گفته شده را کامل و منظم انجام داده باشید، یک یک صفحه ای مانند عکس زیر برای شما باز می شود. با باز شدن این صفحه شما متوجه می شوید که در صرافی کوین اکس ثبت نام کرده اید و اکانت شما ساخته شده می باشد. حال شما قادر به این می باشید که با وارد شدن در سایت کوین اکس فعالیت خود را شروع کنید.

ثبت نام نهایی
ثبت نام نهایی

خصوصیت های کوین اکس

1_ بهترین خصوصیت آن تحریم نبودن آن می باشد.

2_ احراز هویت و وریفای با مدارک ایرانی و شماره تلفن همراه ایرانی را دارد.

3_ دارای پشتیبانی 7 روزه و 24 ساعته بدون در نظر گرفتن تعطیلات می باشد.

4_ نسبت به سایر صرافی ها کارمزد کمتری دریافت می کند.

5_ برای استفاده از این سایت شما نیاز به فیلتر شکن و یا وی پی ان ندارید.

6_ دارای پشتیبانی چند زبانه حتی زبان فارسی می باشد.

7_ بهترین جایگزین بایننس برای کسانی که نگران تحریم و بلاک شدن حسابشان هستند، می باشد.

8_ صرافی حرفه ای می باشد؛ زیرا دارای قسمت های اسپات، مارجین و فیوچر می باشد.

9_ صرافی کوین اکس دارای امنیت بالایی می باشد.

10_ استخر Via BTC دارد.

11_ دارای پلتفر سریع راحت و مخاطب پسند می باشد.

12_ دارای کیف پول چند ارزی و مارکت مانند USD،  BTC، BCH و ETH می باشد.

غیر فعال کردن اکانت کوین اکس

رو به روی Security Setting گزینه Disable Your Account  را می بینید که اگر قصد حذف و غیر فعال کردن اکانت خود را دارید باید از گزینه ای که گفته شده استفاده کنید. به عبارتی باید روی گزینه Disable Your Account را بزنید تا عملیات غیر فعال سازی اکانت شما آغاز شود. شما باید توجه داشته باشید که با غیر فعال سازی کردن اکانت حساب کوین اکس خود اتفاقاتی پیش می آید. در ادامه چند نمونه از آن اتفاقات را بررسی می کنیم.

با غیر فعال سازی کردن حساب کوین اکس خود تمام آی پی هایی که در آن ساخته بودید کاملا پاک می شود. همه ی سفارش ها و اردر های شما برای استخراج و برداشت ارز های دیجیتال کنسل می شود. تمامی ورودی ها و ترید های شما غیر فعال می شود. همه ی سفارشات و اردر های خرید و فروش شما که باز می باشد به طور کامل کنسل می گردد.

سیگنال پلازا ارائه دهنده کاملترین و جدیدترین ابزار کمکی برای ترید و تحلیل بازار ارز های دیجیتال میباشد. این ابزار کاملاً رایگان بوده و همین حالا میتوانید ثبت نام کنید و از آن استفاده کنید.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه ، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
لیست علاقه مندی ها 0