وبلاگ

۵ وبسایت مهم برای اخبار ارز دیجیتال (‌تحلیل فاندامنتال)

5 وبسایت مطرح برای اخبار ارز دیجیتال
معرفی

۵ وبسایت مهم برای اخبار ارز دیجیتال (‌تحلیل فاندامنتال)

در مقاله می خواهیم به اطلاعاتی در مورد اخبار ارز دیجیتال بپردازیم.

ارز دیجیتال که معادل فارسی آن رمز ارز است در حقیقت نوعی پول یا ارز دیجیتال می باشد. این ارز دیجیتال جانشین ارز های شایع شده است و به حالت غیر متمرکز و در بستر شبکه بلاک چین فعالیت دارد. در این بازار ارز های دیجیتال سرمایه گذاران و معامله گران سعی دارند و در تکاپو می باشند تا از این بازار سود زیادی داشته باشند. گاهی در این بازار باخت دارید اما سایت هایی وجود دارند که به روز ترین اتفاقات و اخبار ارز دیجیتال را در اختیار شما قرار می دهند تا بیشتر بُرد داشته باشید.

معرفی 5 تا از بهترین سایت ها برای اخبار ارز دیجیتال

در ادامه با معرفی 5 تا از بهترین سایت های اخبار ارز دیجیتال آشنا می شویم.

1_ کوین دسک (Coin Desk): سایت Coindesk.com از سایت هایی می باشد که برای اخبار ارز دیجیتال ساخته شده است. علاوه بر آن در این وب سایت می توانید خبر های مهم در مورد پروژه ها را دنبال کنید. نرم افزار تلفن همراه از بارز ترین خصوصیت این وب سایت می باشد؛ به این صورت که با استفاده از آن می توانید اخبار روز و یا مقالات مهم را در آن دنبال کنید.

 

2_ لونار کراش (Lunar Crush): سایت Lunarcrush.com را می توان از بهترین وب سایت های اخبار ارز دیجیتال دانست. این وب سایت از راه و روش هایی مانند یادگیری ماشین و هوش مصنوعی برای جمع آوری و سازمان دهی اخبار مربوط به ارز دیجیتال استفاده می کند. به عبارتی می توان گفت که این سایت بر پایه یک هوش مصنوعی درست شده است.

گردآوری داده از شبکه های اجتماعی مانند ردیت و توییتر، اخبار مختلف، لینک های محبوب، حجم جست و جو در گوگل و فعالیت های دیگر در این شبکه دربردارنده این فرایند می باشد. این وب سایت روزانه هزاران مطلب و لینک را در اختیار کاربران می گذارد تا برای شما از طریق صرفه جویی در زمان و جست و جوی دائم بین منبع های اینترنتی گوناگون به صرفه باشد. وب سایت لونار کراش دو معیار و مقیاس گوناگون برای رتبه بندی آلت کوین ها درست کرده است. این دو مقیاس، معیار گلکسی اسکور و معیار آلت رَنک می باشند.

 

 

اخبار ارز دیجیتال
اخبار ارز دیجیتال

3_ بیت اینفو چارت (Bit Info Charts): سایت Bitinfocharts.com بیشتر داده های شبکه را برای شما به اجرا می گذارد. این وب سایت از نظر بنیادی مخصوصا برای یک سری از کوین ها بسیار گرانبها و با ارزش می باشد؛ زیرا بعضی از کوین ها قرار است که به زودی استخراجشان به پایان برسد.

اطلاعاتی که در این وب سایت قرار می گیرد، برای افرادی که قصد دارند به حالت بنیادی سرمایه گذاری کنند بسیار با ارزش می باشد. در این وب سایت جواب سوالاتی نظیر زمان هر تراکنش و خیلی اطلاعات دیگر را می توانید بدست آورید.

 

4_ کوین تلگراف (Coin Telegraph): سایت Cointelegraph.com از دیگر سایت های اخبار ارز دیجیتال که اخبار دست اول بلاک چین و ارز های دیجیتال را می گذارد، می باشد. قطعا تا کنون طرح ها و نقش های گرافیکی و پوستر های هیجان انگیز کارتونی را مشاهده کرده اید؛ منبع این طرح و نقش ها این وب سایت می باشد.

از دیگر ویژگی های این وب سایت می توان به این اشاره کرد که قیمت لحظه ای کین های موجود را پوشش می دهد. در این وب سایت جدا از اطلاع رسانی تحولات بازار و گذاشتن متن اخبار، فایل صوتی آن نیز گذاشته می شود. همین امر موجب شده است تا این سایت از دیگر سایت های خبری متفاوت به نظر برسد.

 

5_ کوین دنس (Coin Dance): وب سایت Coindance.com پلتفرمی برای نشان دادن آمار و اطلاعات درباره ی بیت کوین و بیت کوین کش می باشد. این وب سایت بر پایه و اساس همیاری و شراکت اعضای جامعه می باشد.

کوین دنس احساسات بازار را تحت کنترل دارد و تمام اندازه و مقیاس مرتبط با بیت کوین از استخراج بلاک چین گرفته تا حجم معاملاتی را پیگیری می کند. تیم پشتیبان این وب سایت بر این باور است که هر فرد در جامعه بیت کوین باید با در نظر نگرفتن جایگاه اجتماعی، سابقه های فنی و تعداد کوین هایی که موجود دارد در اشتراک گذاشتن معلومات و دانسته ها و رشد اکوسیستم این شبکه همکاری کند. به عبارتی تکامل و گسترش آن باید بر پایه تقبل و مسئولیت جامعه بیت کوین باشد.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه ، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
لیست علاقه مندی ها 0