وبلاگ

ترید آزمایشی در تریدر پرو -چطور به صورت آزمایشی معامله کنیم؟

6e0d4e07-0e5d-4252-9668-5f6949606bcf
آموزش

ترید آزمایشی در تریدر پرو -چطور به صورت آزمایشی معامله کنیم؟

شاید شما هم به این فکر کرده اید که چقدر خوب بود اگر میشد سطح تحلیل و پیشبینیمان را بسنجیم و ببینیم تا چه حد میتوانیم تحلیل خوبی انجام دهیم تا با اطمینان بیشتری به معامله و سرمایه گذاری در ارز دیجیتال بپردازیم.

شاید تا چندی پیش این امکان فراهم نبود ولی باید بگوییم در حال حاضر تعداد کمی نرم افزار در جهت رفع این نیاز قابلیت ترید آزمایشی را در سیستم خود اضافه کرده اند تا تحلیلگران بتوانند از آن ها استفاده کنند. تریدر پرو به عنوان ابزار تحلیل ارز دیجیتال نیز این قابلیت را در پلتفرم خود دارد و همه میتوانند به صورت کاملاً رایگان از آن استفاده کنند.

با این قابلیت میتوانید به راحتی یک معامله را تنظیم کنید و در صورت برخورد با استاپ لاس و یا تارگت های تعیین شده متوجه شوید و ترید شما جزو دسته موفق یا ناموفق قرار بگیرد.

این معامله ای که تنظیم میشود به صورت کاملاً آزمایشی میباشد و در هیچ پلتفرمی به عنوان یک معامله حقیقی ثبت نخواهد شد پس در صورت سود یا ضرر فقط میتوانید سطح تحلیل خود را بسنجید و ببینید معامله باز شده به چه صورت پیش میرود.

علاوه بر این٬ ترید آزمایشی مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد پس با ما باشید تا هم با این قابلیت بیشتر آشنا شوید و هم آموزش کار کردن با آن را یاد بگیرید.

 

آزمایش سیگنال های خریداری شدهترید آزمایشی سیگنال های خرید و فروش ارز دیجیتال

 

در بسیاری از مواقع ما به کانال یا شخصی برخورد میکنیم که سیگنال های خرید و فروش ارز دیجیتال را ارائه میدهد و پکیج هایی برای استفاده از سیگنال ها دارد اما بررسی اینکه چقدر این سیگنال ها موفق هستند یک سوالی است که در ذهن شما به وجود میاید و بررسی همه سیگنال های ارائه شده برای صحت اگر به صورت دستی توسط شخص بخواهد انجام شود کار بسیار دشوار و زمانبری است. با کمک ترید آزمایشی به راحتی میتوانید مشخصات سیگنال را وارد کنید و به راحتی در صورت برخورد به تارگت ها یا استاپ لاس با خبر میشوید و بهتر از همه میتوانید گزارش کاملی از معاملات آزمایشی داشته باشید و در ماه های مختلف آن ها را بررسی و مقایسه کنید و بعد از بررسی همه سیگنال های ارائه شده در یک ماه ببینید که آیا خرید پکیج سیگنال های کانال مورد نظر مناسب و بصرفه است یا خیر.

البته نکته ای که باید به یاد داشته باشید قابلیت ترید آزمایشی فعلاً فقط برای معاملات لانگ میباشد و بزودی قابلیت ترید آزمایشی معاملات شورت نیز اضافه خواهد شد و میتوانید از استفاده از آن نیز بهره مند شوید.

چرا به صورت آزمایشی ترید کنیم؟

 

این سوالی است که ممکن است برای تعدادی از شما عزیزان که این مطلب را میخوانید پیش بیاید و از خود بپرسید چرا به جای ترید در مارکت٬ از ترید آزمایشی استفاده کنیم؟

در اول باید در نظر داشته باشید که این قابلیت برای افراد تازه کار میباشد که نمیخواهند هنوز با سرمایه وارد بازار شوند و هنوز در دوره آموزش و یادگیری میباشند و صرفاً میخواهند سطح دانش تحلیل خود را بسنجند و قدرت ریسک روی سرمایه خود را در حال حاضر ندارند. اگر شما حتی با سرمایه کم قدرت ریسک اینکه وارد بازار شوید و به صورت حقیقی و با معامله های مختلف شروع به سنجیدن خود و یادگیری بازار کنید توصیه ما این است که همین کار را بکنید و از تمرین با ترید آزمایشی صرف نظر کنید.

در موارد دیگر هم که برخی نیاز دارند تا سیگنال های یک مجموعه را آزمایش کنند تا بازخورد آن ها را بررسی کنند نیز میتوانند از این قابلیت کاربردی و مهم استفاده کنند.

به طور کلی استفاده از ترید آزمایشی ضرر که ندارد هیچ بلکه ابزاری است تا برای کمک به شما عزیزان ایجاد شده تا بتوانید سطح تحلیل های خود را بالا برده و آن را بسنجید.

 

آیا ترید شورت را هم میشود به صورت آزمایشی در تریدر پرو انجام داد؟

 

شاید در برخی از ابزار ها و ترم افزار های کمکی ترید بتوانید این کار را انجام دهید ولی در حال حاضر امکان معامله آزمایشی شورت در تریدر پرو امکانپذیر نمیباشد ولی بزودی در آپدیت های بعدی پرتال این قابلیت اضافه خواهد شد تا شما بتوانید معاملات شورت را نیز تمرین کنید و از آن ها برای افزایش سودتان استفاده کنید.

برای آن دسته از عزیزانی که نمیدانند معامله یا ترید شورت به چه معناست باید بگوییم که این معاملات در جهت معکوس یعنی زمانی که ما فکر میکنیم قیمت یک ارز قرار است نزول داشته باشد میتوانیم با استفاده از معامله شورت از پایین آمدن قیمت ارز مورد نظر سود کسب کنیم.

با استفاده از معاملات شورت حتی در بازار های نزولی نیز میتوانیم سود خوبی داشته باشیم. البته در نظر داشته باشید تحلیل این معاملات به طور کلی نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد و ریسک بالایی هم دارد پس در نظر داشته باشید که از باز کردن معامله بدون دانش فنی و تخصصی به شدت خودداری کنید.

اگر در پرتال ثیت نام کرده باشید بعد از اضافه شدن ترید شورت به پرتال تریدرپرو از طریق ایمیل و تلفن همراه اطلاع رسانی خواهد شد.

مزایای ترید آزمایشی تریدر پرو

هر سیستمی که ترید آزمایشی را در اختیار تریدر ها قرار میدهد مزایا و معایبی دارد. در تریدر پرو سعی کرده ایم تا مزایای بیشتری نسبت به معایب داشته باشیم و همواره در تلاشیم تا نواقص را رفع کنیم و بتوانیم ابزار کامل تری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

برخی از مزایای ترید آزمایشی تریدر پرو:

  • پشتیبانی از تمام جفت ارز های صرافی بایننس
  • قابلیت تنظیم قیمت خریداری شده ارز
  • تنظیم ۴ تارگت با درصد فروش در تارگت ها
  • تنظیم استاپ لاس
  • دریافت هشدار در تلگرام در هنگام برخورد
  • گزارش کامل از ترید های آزمایشی انجام شده
  • دریافت جزییات ترید آزمایشی در تلگرام به صورت مرتب

 

این ها برخی از مزایای ترید آزمایشی تریدر پرو هستند و البته اگر بخواهیم به برخی از معایب آن اشاره کنیم میتوانیم به پشتیبانی نکردن از معاملات شورت و عدم توانایی در وارد کردن تارگت های بیشتر از ۴ تا میباشد.

برای استفاده از این قابلیت کاربردی کافیست تا در پرتال ثبت نام کنید و مراحلی که در آموزش ترید آزمایشی وجود دارد را به صورت مرحله ای دنبال کنید تا ترید خود را ثبت کنید و بعد از آن میتوانید به از همین صفحه و در تلگرام به آن ها دسترسی داشته باشید.

 

آموزش ترید آزمایشی در تریدر پرو

 

بعد از ثبت نام در پرتال تریدر پرو وارد داشبرد میشوید. و بعد برای شروع ثبت ترید های آزمایشی خود میتوانید  از منو سمت راست روی گزینه ترید آزمایشی کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر هدایت شوید:

 

بعد ۳ پنجره در جلوی شما قرار میگیرد که پنجره اول (پنجره سمت راست) گزارش کلی ای از عملکرد و موجودی ترید های شما به شما نشان میدهد و پنجره وسط برای ثبت معامله جدید میباشد و پنجره سمت چپ جزییات تریدهای ثبت شده را به شما نشان میدهد.

برای ثبت ترید جدید اول روی نوع ارز کلیک کنید و یک ارز را انتخاب کنید( میتوانید برای سریعتر شدن انتخاب نام ارز مورد نظر را وارد کنید تا در لیست جستجو کند):

بعد از وارد کردن ارز قیمت فعلی در باکس بعد نمایش داده میشود در صورت نیاز میتوانید این مقدار را به مقداری که میخواهید در آن خرید انحام دهید را وارد کنید و بعد مقدار استاپ و مقدار تارگت ها را تنظیم کنید و روی افزودن کلیک کنید:

 

بعد از اضافه کردن ارز مورد نظر میتوانید آن را در پنجره سمت چپ مشاهده کنید:

همانطور که مشاهده میکنید در صورتی که با تارگت ها برخورد داشته باشد میتوانید آن را در زیر تارگت ببینید و حتی به جزییات ترید ثبت شده دسترسی خواهید داشت.

این روند برای هر تریدی که میخواهید آزمایش کنید باید انجام شود و برای دریافت جزییات ترید ها در تلگرام به صفحه تنظیمات تلگرام مراجعه کنید.

 

چطور متوجه میشویم ترید آزمایشی موفق یا ناموفق بود؟

بعد از ثبت هر ترید میتوانید به آن ها در صفحه ترید آزمایشی دسترسی داشته باشید و جزییات معاملات خود را ببینید. بعد از برخورد با هر تارگت در جزییات هر ترید برای شما نوشته میشود و در صورتی که با آخرین تارگت برخورد کند ترید شما موفق بوده و در صورتی که با استاپ برخورد کند ترید ناموفق بوده است.

همینطور در گزارش ها میتوانید تعداد کل ترید ها٬ موجودی٬ تعداد ترید های موفق و تعداد ترید های ناموفق را به همراه نمودار سالانه عملکرد ببینید و عملکرد ترید های خود را بسنجید.

همینطور در صورت برخورد یک تارگت یا استاپ در ترید انجام شده در صورتی که تلگرام خود را فعال کرده باشید آن ها را دریافت میکنید و در همان لحظه متوجه خواهید شد. پس برای استفاده بهتر از امکانات ترید آزمایشه حتماً توصیه میکنیم به تنظیمات تلگرام رفته و تلگرام خود را به اکانت تریدر پرو متصل کنید. در غیر اینصورت فقط میتوانید با مراجعه به صفحه ترید آزمایشی در جزییات هر ترید و در گزارش کلی که در پنجره سمت راست میباشد به نتیجه ترید های خود دسترسی داشته باشید.

بزودی دریافت اعلان در ایمیل نیز به این قابلیت اضافه خواهد شد و از آن نیز میتوانید استفاده کنید.

                

ترید های آزمایشی در کدام مارکت بررسی میشود؟

همانطور که میدانید در بازار ارزهای دیجیتال بیش از ۲۰۰۰۰ مارکت وجود دارد و هر کدام تعدادی ارز را پشتیبانی میکنند و حتی بعضی از این مارکت ها تفاوتی در قیمت دارند. حالا سوالی که به وجود میاید این است که ترید آزمایشی تریدر پرو این معاملات را در کدام بازار بررسی میکند؟

برای جواب این سوال باید بگیم بزرگترین مارکتی که تا کنون در بازار ارز دیجیتال در دسترس بوده یعنی صرافی بایننس بازاری است که تمام این معاملات آزمایشی ثبت شده در آن بررسی میشود و لیست کوین و توکن هایی که میتوانید در تریدر پرو به صورت ازمایشی ثبت کنید نیز ارزهای موجود در صرافی بایننس میباشد.

در صورتی که درخواست برای سایر صرافی ها نیز از طرف کاربران پرتال باشد اضافه خواهد شد پس اگر صرافی ای نیاز دارید که در تریدر پرو پشتیبانی نمیشود میتوانید در قسمت نظرات برای ما بنویسید و یا با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید و با ما درمیان بگذارید و درصورت بالا بودن درخواست اضافه شدن صرافی جدید توسط شما ما سعی میکنیم تا در سریعترین زمان آن را نیز به پرتال اضافه کنیم.

از آنجا که بایننس بزرگترین مارکت در این حوزه میباشد ما برای نسخه اولیه ابزار تصمیم گرفتیم همه کوین ها بر مبنای بایننس باشند.

 

سخن پایانی

به طور کلی این قابلیت که بتوانید معاملاتی را به صورت آزمایشی انجام بدید قبلاً مهیا نبود ولی امروزه با ساخت ابزارهای جدید و نیاز سنجی تحلیلگران به این ابزار کاربردی چند نمونه از آن ساخته شده و در اختیار عموم قرار داده شده است.

اگرچه برخی از این ابزار ها امکان دارد رایگان نباشند و برای استفاده نیاز باشد تا هزینه ای متقبل شد ولی تریدر پرو به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته و درست بعد از ثبت نام در پرتال و مراجعه به صفحه مورد نظر میتوانید از این قابلیت بدون محدودیت استفاده کنید.

ترید آزمایشی تریدر پرو فعلاً فقط برای معاملات لانگ آماده سازی شده و بزودی در نسخه آپدیت پرتال معاملات شورت نیز اضافه خواهد شد تا امکانات ترید آزمایشی کاربردی تر و بهتر شود تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

اگر در بازار ارزهای دیجیتال تازه وارد هستید و میخواهید دانش فنی ای که یاد گرفته اید را در تحلیل های خود به کار ببرید و بسنجید پیشنهاد میکنیم از ترید آزمایشی تریدر پرو استفاده کنید و بعد از اینکه کمی در مورد معاملات خود مطمئن تر بودید در مارکت اصلی شروع به فعالیت کنید.

همچنین اگر ترید آزمایشی را در ابزار دیگری میشناسیت میتوانید در قسمت نظرات برای ما بنویسید تا سایر افرادی که این مطلب را میخوانند نیز از تجربه و نظر شما استفاده کنند.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه ، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
لیست علاقه مندی ها 0