وبلاگ

ابزار تحلیل فاندامنتال

51DF21AA-BF4C-4FA8-AF26-6033BD800B5E
معرفی

ابزار تحلیل فاندامنتال

چه تریدری باشید که معاملات کوتاه مدت و میان مدت انجام میدهد و چه هولدباشید قطعاً میدانید که اهمیت تحلیل فاندامنتال برای تغییر جهت بازار چقدرزیاد است و باید مراقب آن باشیم و به صورت مرتب اخبار و حواشی و رادنبال کنیم تا در صورت بحرانی شدن شرایط یا فاندامنتال خوب اقدام به خرید یافروش بکنیم.

ابزار تحلیل فاندامنتال که یک ابزار تحلیل ارز دیجیتال میباشد میتواند در جهت تحلیل سریع تر و بهتر فاندامنتال به ما کمک کند و این امر باعث میشود مابتوانیم سریع تر از بقیه افراد در این حوزه عمل کنیم و در صورت نیاز سریع تغییر جهت بدهیم. ابزار تحلیل فاندامنتال برای کمک به تحلیل گران و سرمایه داران این حوزه ساخته شده و بیشتر آن ها رایگان بوده و به راحتی میتوان از آنها استفاده کرد.

اهمیت ابزار تحلیل فاندامنتال

همه ما میدانیم که تحلیل فاندامنتال بسیار بسیار مهم بوده و تا چه حد میتواندروی بازار تاثیر مثبت یا منفی داشته باشد. و ما میتوانیم با استفاده از همینقضیه با تحلیل فاندامنتال و رصد بازار سود خود را بیشتر کنیم.

یکی از مشکلات تحلیل فاندامنتال این است که ما دائماً باید سایت های متفاوتی را بررسی کنیم و خب برخی از این وبسایت ها به زبان انگلیسی و برخی به زبان فارسی میباشند. اینکه در هر روز بخواهیم ده ها وبسایت را بررسی کنیم شایدیک مقدار سخت و طولانی باشد و نیاز به گذاشتن زمان زیاد با بازدهی کم یباشد ولی با استفاده از ابزار تحلیل فاندامنتال به راحتی میتوانیم در یک صفحه اطلاعات همه وبسایت های مهم را بررسی کنیم و همین امر باعث میشود تاسرعت کار افزایش قابل توجهی داشته باشد.

ابزار تحلیل فاندامنتال مناسب چه افرادی است؟

این ابزار ها برای هر شخصی که در این بازار سرمایه ای دارد و فعالیت میکندمناسب است و بهتر است از این ابزار ها استفاده کند و این شامل هولدر ها هممیباشد. حتماً میپرسید چرا هولدر ها؟ مگر هولدر ها قرار نیست تا مدت ها صبرکنند و نفروشند؟ در جواب این سوال باید بگوییم بله درست است که هولدر هاباید چند سال صبر کنند ولی همینطور باید در نظر داشته باشند که اگر شرایطبحرانی شد و احتمال سقوط شدید بازار وجود داشت چی؟ در اونصورت میتوانندبا ابزار تحلیل فاندامنتال زود تر با خبر شوند و ارز های خود را بفروشند و یامیتوانند در صورت وجود فاندامنتال خوب در مورد یک ارز اقدام به خرید و هولدارز کنند.
به طور کلی اصلاً نباید قدرت و کمک ابزار تحلیل فاندامنتال را دست کم گرفت وبه راحتی با این ابزار ها میتوان در بازار بروز و فعال بود.

مزایا و معایب ابزار تحلیل فاندامنتال

هرکدام از ابزار هایی که تا به حال ساخته شده و در اختیار تریدر ها قرار گرفتهمزایا و معایب متفاوتی دارند و نمیتوان به مواردی اشاره کرد که در همه ابزار هاصدق کند. با این حال ما به یکسری مزایا و معایب کلی این ابزار ها اشارهمیکنیم ولی در نظر داشته باشید که ممکن است برخی از مواردی که اشارهمیکنیم در برخی ابزار ها به اینصورت نباشد.

بزرگترین مزایای این ابزار ها این است که اطلاعاتی کلی پیرامون بازار ارزدیجیتال را در یک صفحه به شما میدهند و میتوانید بدون نیاز به دیدن و رصدچندین وبسایت و فقط با یک وبسایت به کلیه اطلاعات لازم برای جهت گیری راداشته باشید ولی یکی از مشکلات این ابزار ها این است که عموماً وبسایت هایانگلیسی هستند و شاید برای ایرانی ها کمی استفاده از این وبسایت ها سختتر باشد.

یکی دیگر از معایب این وبسایت ها این است که عموماً هشدار نهنگ ها را نشاننمیدهند و خب خود همین هشدار نهنگ ها میتواند تاثیر زیادی در معاملاتداشته باشد.

یکی دیگر از مسائلی که باید به آن اشاره کنیم که البته نمیتوان به عنوان عیب ازآن نام برد این است که جا دادن تمام اطلاعات بازار در یک صفحه به طوری کهصفحه همچنان کاربر پسند باشد و باعث سردرگمی تحلیلگران نشود تقریباً غیرممکنه یا حداقل تاکنون نتوانسته اند همچین رابط کاربری گرافیکی ایجاد کنند. به همین دلیل ابزار ها سعی میکنند تا اطلاعات مفیدتر را فقط نمایش دهند وبرای شما جمع آوری کنند.

به طور کلی مزایای این ابزار ها خیلی بیشتر از معایب آن ها میباشد و اینابزار ها روز به روز در حال کاملتر شدن هستند و تقریباً بیش از ۸۰ درصدفعالان در حوزه ارزهای دیجیتال از این ابزار ها استفاده میکنند و توانسته اند تاحد زیادی ریسک معاملات خود را کم کرده و از ضرر های احتمالی جلوگیریکنند.

معرفی ۴ ابزار تحلیل فاندامنتال

بعد از این همه مقدمه چینی وقت آن رسیده که چهار ابزار تحلیل فاندامنتال کهباید با آن ها آشنا بشوید را به شما معرفی کنیم. این ابزار ها همه در نوع خودبهترین هستند و ۹۰ درصد تریدر ها از این ابزار ها برای تحلیل های خوداستفاده میکنند و اگر شما هم میخواهید حرفه ای تر در این بازار فعالیت کنیدباید از این ابزار ها استفاده کنید.

کوین مارکت کپ

یکی از بزرگترین مرجع های خبری ارز دیجیتال و رصد یک ارز سایت کوین مارکت کپ میباشد. این سایت پوشش های زیادی به زبان انگلیسی دارد و یکیاز بهترین مرجع هایی است که بیشتر تریدر ها از آن استفاده میکنند.

این وبسایت آرشیو کاملی از اطلاعات و جزییات کوین و توکن ها دارد و اطلاعاتخوبی را در یک نگاه کلی به تحلیلگران ارائه میدهد تا حدی که میتوانید با اینوسایت به وایت پیپر ها که صفر تا صد علت ایجاد یک کوین و مشکلی که قراراست حل کند در آن به طور کامل توضیح داده شده٬ توییت های کاربران توییتردر مورد یک ارز خاص٬ اخبار مهم پیرامون یک ارز٬ لیستی از ارز های ترند٬لیستی از سود ده ترین کوین ها و ضررده ترین کوین ها در اختیار بازدید کنندهها قرار میدهد.

همچنین در این سایت به نمودار و تغییرات روز٬ماه٬ سال و حجم بازار یک کویندسترسی خواهید داشت.

اگر بخواهیم تمام امکانات این وبسایت پر کاربرد را بررسی کنیم به یک مقاله مفصل دیگر نیاز خواهیم داشت ولی به طور کلی این ابزار بسیار کاربردی است و در بین تریدر ها بسیار محبوب است.

نگاه اولیه صفحه این وبسایت کاربردی بیاندازیم:

همانطور که در تصویر بالا میبینید امکانات و اطلاعات بسیار زیادی را ابزارتحلیل فاندامنتال کوین مارکت کپ در اختیار ما قرار میدهد و استفاده از اینابزار ها کاملاً رایگان میباشد و تنها مسئله موجود زبان انگلیسی سایت میباشدکه اگر مشکل زبان انگلیسی نداشته باشید مرجع رسمی و کاملی برای مراجعه میباشد.

تریدر پرو

اگر به دنبال ابزار کاملی که هم بتوانید تحلیل تکنیکال و هم بتوانید تحلیل فاندامنتال انجام دهید هستید ما به شما ابزار تحلیل ارز دیجیتال تریدر پرو راپیشنهاد میکنیم. این ابزار بینظیر کاملاً رایگان بوده و به زبان فارسی هم میباشدکه امکانات بسیار زیاد و کاربردی ای دارد.

برخی از امکانات تریدر پرو به عنوان ابزار تحلیل فاندامنتال وجود اخبار فارسی پیرامون بازار ارز دیجیتال٬ اخبار انگلیسی سایت های مهم مختلف٬ هشدارنهنگ ها به همراه مقدار نقل و انتقالات آن ها٬ کوین های ترند٬ دسترسی به کانال های تلگرام فارسی در حوزه ارز دیجیتال بدون نیاز به عضویت در آن ها٬شاخص ترس و طمع و آلت کوین سیزن و میباشد.

تریدر پرو یکی از کاملترین ابزار تحلیل ارز دیجیتال میباشد و این ابزار توسط تیم طراحی و توسعه سیگنال پلازا آماده شده است و میتوانید با ثبت نام در این ابزار به راحتی از امکانات آن استفاده کنید.

در پایین نمای اولیه از این ابزار را میبینید و برای مشاهده تمام امکانات میتوانید در ابزار ثبت نام کنید و یا به صفحه امکانات تریدر پرو مراجعه کنید.

همانطور که مشاهده میکنید تریدر پرو امکانات زیادی را برای شنا تحلیلگران درقالب ابزار تحلیل فاندامنتال آورده است پس اگر هنوز ابزاری را انتخاب نکرده اید توصیه میکنیم همین حالا در این ابزار کاربردی ثبت نام کنید و کیفیت تحلیل های خودتان را افزایش دهید. البته این ابزار هم مانند سایر ابزار ها معایبی دارد ولی ما همواره در تلاشیم با بروزرسانی این ابزار هر چه زود تر نسخه کامل تری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

وبسایت ارزدیجیتال

یکی از بزرگترین و کاملترین مرجع های اخبار ارزدیجیتال به زبان فارسی وبسایت ارزدیجیتال میباشد. این وبسایت پوشش کامل و سریعی برای اخبار مهم در حوزه ارز دیجیتال دارد و همینطور امکانات جالبی در زمینه کمک و راهنمابرای کاربران سایت دارد. برای مثال یکی از این امکانات جالب وجود سیستم امتیاز و رأی دادن به اخبار میباشد که در واقع کسانی که اخبار را میخوانندمیتوانند به آن خبر رأی دهند که این خبر میتواند تأثیر صعودی یا نزولی داشته باشد و افراد دیگری که خبر را میخوانند میتوانند از نظر بقیه استفاده کنند وکمک بگیرند برای تحلیل اخبار.

همچنین لیست کاملی از ارزهای دیجیتال در این وبسایت قرار دارد که میتوان بهقیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال نیز دسترسی داشت و همینطور نمودار ارز هانیز در این وبسایت موجود است و میتوانید آن ها را ببینید.

این وبسایت یکی از قدیمیترین وبسایت ها در حوزه ارز دیجیتال میباشد و دربین تحلیلگران ایرانی شهرت زیادی دارد.

نمای اولیه این وبسایت را در عکس زیر میتوانید ببینید:

همانطور که در تصویر بالا میبینید این وبسایت سرشار از اطلاعات و اخبارپیرامون مارکت ارز دیجیتال میباشد و میتوانید رایگان از همه این امکانات استفاده کنید و از آن لذت ببرید. وبسایت ارز دیجیتال نیز یک ابزار تحلیل فاندامنتال خوبی است و استفاده از آن پیشنهاد میشود.

کوین تلگراف

و اما یک وبسایت مرجع و مهم دیگر در زمینه ابزار تحلیل فاندامنتال وبسایت کوین تلگراف میباشد که این وبسایت انگلیسی پوشش بسیار بالایی از اخبار ارزدیجیتال را دارد و میتوانید به راحتی و رایگان از آن استفاده کنید.
اگر مشکل زبان نداشته باشید سایت کوین تلگراف بسیار بسیار برای شماکاربردی خواهد بود در این سایت دقیقه به دقیقه اخبار بروز ارز دیجیتال قرارداده میشود و با دنبال کردن کوین تلگراف میتوانید همیشه جزو اولین نفر هاییباشید که یک خبر بدستشان میرسد.

همچنین در این سایت میتوانید اخبار را بر اساس یک ارز و یا حتی بر اساس دسته بندی ارزها مشاهده کنید و تمام اخبار های منتشر شده مربوط به ارز موردنظر را ببینید و تحلیل فاندامنتال انجام دهید. دیزاین و رابط کاربری استفاده شده در این وبسایت بسیار کاربرپسند بوده و استفاده از آن راحت میباشد و ازهمه مهم تر این ابزار نیز رایگان میباشد.

در تصویر پایین نمای کلی یا اولیه این وبسایت را مشاهده میکنید:

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید این وبسایت دنیای اخبار ارزدیجیتال میباشد و اگر در این حوزه فعالیت میکنید حتماً این وبسایت را بایدنزدیک خود داشته باشید و روزانه نگاه کلی به اخبار آن داشته باشید.

بهترین ابزار تحلیل فاندامنتال چیست؟

از نظر ما و بررسی های انجام شده دو ابزار کوین مارکت کپ و تریدر پروبهترین ابزار ها در زمینه ابزار تحلیل ارز دیجیتال میباشند و هر دو ابزار کاملاًرایگان بوده و قابل استفاده برای عموم میباشد.

کوین مارکت کپ تماماً به زبان انگلیسی میباشد ولی در تریدر پرو در کنار اخبارانگلیسی که شامل اخبار وبسایت کوین مارکت کپ نیز میشود به اخبار فارسی٬کانال های تلگرام فارسی٬ هشدار نهنگ ها و کوین های ترند از نظر کوینمارکت کپ نیز دسترسی دارید و میتوانید از آن ها بهره ببرید. در تریدر پروعلاوه بر اخبار کوین مارکت کپ به اخبار وبسایت تریدینگ ویو نیز دسترسیدارید و میتوانید از آن هم استفاده کنید و ناگفته نماند به زودی اخبار وبسایتهای دیگر نیز به پرتال اضافه خواهد شد.

سخن پایانی

به طور کلی بازار ارزهای دیجیتال یک بازار مالی بسیار خوب برای سرمایه گذاری و کسب درآمد است و بسیاری از مردم در سرتاسر دنیا در آن درحال فعالیت میباشند و اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید میدانید که این بازار در عین حال که میتواند سود خوبی بدهد اگر دانش کافی نداشته باشید ونتوانید زمان خروج خوبی را در نظر بگیرید میتواند ضرر زیادی برای شما بجای بگذارد.

برای اینکه بتوانید زودتر از اتفاقاتی که در حال رخ دادن هست مطلع شوید بهتراست در با تحلیل فاندامنتال و تکنیکال آشنایی کافی داشته باشید و از آن هااستفاده کنید.

خوشبختانه ابزارهای کمکی زیادی در این زمینه ساخته شده و خیلی از آن هارایگان میباشند و به راحتی میتوانید از آن ها استفاده کنید. ما در این مقاله چهار ابزار کاربردی را برای شما شرح دادم و آن ها را معرفی کردیم که میتوانیداز آن ها کمک بگیرید و در تحلیل های خود از آن ها استفاده کنید.

اگر از ابزار یا وبسایت دیگری استفاده میکنید میتوانید آن ها را در قسمت نظرات بنویسید تا افراد دیگر که این مقاله را میخوانند هم از آن ها استفاده کنند.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه ، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
لیست علاقه مندی ها 0