وبلاگ

بررسی شرایط خرید تتر بدون احراز هویت

تتر-1
آموزش

بررسی شرایط خرید تتر بدون احراز هویت

تتر چیست ؟                            

امروزه بازار خرید ارز دیجیتال بسیار گرم و پر مخاطب شده است. به طوری که بسیاری از افراد جامعه تلاش می کنند تا سهمی از این بازار داشته و در آن سرمایه گذاری کنند. ارز دیجیتال تتر یکی از شناخته شده ترین و پر کاربرد ترین ارز های دیجیتال موجود در این بازار است. این رمز ارز همواره مورد توجه فعالان این عرصه قرار می گیرد. این رمز ارز قیمت نسبتا ثابتی داشته و همواره حدود یک دلار آمریکا ارزش دارد. این ویژگی سبب شده است که رمز ارز تتر دارای نوسان قیمتی چشمگیری نبوده و مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرار بگیرد. لازم به ذکر است که رمز ارز تتر حتی در مواقعی که سایر رمز ارز های بزرگ و کوچک دچار نوسانات چشمگیر می باشند، بازهم میزان نوسان بسیار کمتری از خود به نمایش می گذارد.

ویژگی های فوق در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا برخی سرمایه گذاران با کمک تتر از سرمایه خود در برابر نوسانات بالا و غیر قابل پیش بینی محافظت کنند. به طور کلی رمز از تتر دارای نقش بسیار مهم و منحصر به فردی در بازار رمز ارز ها می باشد. در ادامه شما را با نحوه خرید تتر بدون احراز هویت و نکات مرتبط با آن آشنا خواهیم کرد.

خرید تتر بدون احراز هویت
خرید تتر بدون احراز هویت

آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است ؟‌

آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است ؟ این سوال امروزه به یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از فعالان بازار ارز های دیجیتال، به ویژه افراد تازه کار و نوپا تبدیل شده است. برای یافتن پاسخ سوال فوق باید شرایط و جنبه های مختلفی را در نظر بگیرید و به دنبال یک پاسخ ساده و ابتدایی نباشید. به عنوان مثال اگر قصد خرید تتر بدون احراز هویت از صرافی های داخلی را دارید. بهتر است بدانید که طبق قانون تصویب شده از سمت بانک مرکزی، صرافی های قانونی داخلی فعال در حوزه ارز های دیجیتال نباید قبل از احراز هویت کاربران، اجازه خرید هیچ نوع رمز ارزی را به ایشان بدهند. البته این قانون در زمان خرید رمز ارز های مختلف با کمک ریال ( تومان ) قابل اجرا می باشد.

به عبارت بهتر افرادی که قصد واریز کردن وجه به صورت ریالی و از کارت بانکی خود به حساب صرافی را دارند، نمی توانند قبل از احراز هویت برای خرید تتر اقدام نمایند. اما در غیر این صورت راهکار هایی وجود دارد که افراد می توانند بدون احراز هویت از صرافی های داخلی و خارجی برای خرید تتر بدون احراز هویت اقدام نمایند. دقت داشته باید که قوانین و چارچوب های فوق برای صرافی های داخلی که به صورت قانونی فعالیت می کنند، در نظر گرفته می شوند. زیرا این قوانین همواره از بروز جرم هایی نظیر پولشویی، کلاهبرداری و … جلوگیری می کنند.

خرید تتر بدون احراز هویت
خرید تتر بدون احراز هویت

روش های خرید تتر بدون احراز هویت :

همانطور که در بخش قبلی مقاله گفته شد، امکان خرید تتر بدون احراز هویت از طریق صرافی های داخلی وجود ندارد. با این حال امروزه روش های مختلفی وجود دارد که شما میتوانید از آن ها برای خرید ارز تتر بدون احراز هویت استفاده نمایید. برای مثال شما می توانید در صرافی مدنظر خود ثبت نام کرده و یک اکانت برای خود ایجاد نمایید. در ادامه شما می توانید رمز ارز های دیگر خود را به حساب کیف پول صرافی وارد کنید. زیرا این فرآیند نیاز به احراز هویت از سمت کاربر برای صرافی ندارد. در ادامه شما می توانید از طریق امکانات موجود در صرافی برای تبدیل رمز ارز واریزی به تتر استفاده نمایید. این روش امروز به یکی از پرکاربرد ترین ترفند هایی تبدیل شده است که بسیاری از افراد فعال در بازار ارز های دیجیتال از آن برای خرید تتر بدون احراز هویت استفاده می کنند.

علاوه بر روش های فوق شما می توانید از روش های دیگری نیز برای خرید تتر بدون احراز هویت استفاده نمایید. تراست ولت یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین کیف پول های دیجیتالی فعلی می باشد. شما می توانید می توانید از این کیف پول برای نگهداری ارز های دیجیتال مد نظر خود، خرید و حتی فروش آن ها اقدام نمایید. به عنوان مثال شما می توانید رمز ارز های خود را وارد کیف پول تراست کنید و در آنجا ان ها را به سایر رمز ارز ها مثل تتر و … تبدیل کنید. در ادامه شما را با تعدادی از مهم ترین نکات مرتبط با خرید تتر بدون احراز هویت آشنا خواهیم کرد.

خرید تتر بدون احراز هویت
خرید تتر بدون احراز هویت

نکات مهم مرتبط با خرید تتر بدون احراز هویت :

در بخش های قبلی مقاله شما را با تعدادی از بهترین روش های خرید تتر بدون احراز هویت آشنا کردیم. اگر دقت کرده باشید، در تمام روش های فوق، شما باید یک رمز ارز را وارد صرافی یا کیف پول خود کرده و آنها را به تتر تبدیل کنید. افرادی که سابقه فعالیت در بازار ارز های دیجیتال را داشته باشند، می دانند که انتقال رمز ارز، خرید و فروش رمز ارز و … با پرداخت کارمزد امکان پذیر خواهد بود. در نتیجه استفاده از روش های فوق برای خرید تتر بدون احراز هویت باعث میشود تا مبلغی به عنوان کارمزد از سرمایه شما کاسته شود. دقت داشته باشید که میزان کارمزد کسر شده از حساب شما اغلب بسیار ناچیز بوده و وابسته به صرافی، کیف پول، نحوه انتقال و … می باشد که از آن استفاده می کنید.

در انتها به این نکته دقت داشته باشید که خرید تتر بدون احراز هویت با کمک روش های فوق بهتر از استفاده از صرافی های غیرقانونی و نامطمئن می باشد. امروزه صرافی های بسیار زیادی در زمینه خرید و فروش تتر بدون احراز هویت و کارمزد فعالیت می کنند که بهتر است به ایشان اعتماد نکنید. زیرا فرآیند احراز هویت به منظور جلوگیری از پولشویی، کلاهبرداری و … انجام می شود و یه فرآیند بسیار مفید و قانونی می باشد. دقت داشته باشید که اگر از صرافی ها و مراجع غیر قانونی برای خرید تتر بدون احراز هویت استفاده  کنید و با کلاهبرداری و سودجویی مواجه شوید، هیچ راهی برای بازگشت سرمایه شما وجود نخواهد داشت.

خرید تتر بدون احراز هویت​
خرید تتر بدون احراز هویت​

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه ، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
لیست علاقه مندی ها 0